StoryEditor

Slovenské elektrárne tendrujú komunikačné agentúry

13.03.2012, 23:00

Vyhlásené sú tri výberové konania v oblasti marketingu a komunikácie. Prihlásených je šesť agentúr.

Slovenské elektrárne tendrujú. „Ide o výber dodávateľa komunikačnej stratégie, realizátora reklamných kampaní – kreatívnej agentúry a nákupcu médií,“ povedala pre Stratégie Janka Burdová, hovorkyňa Slovenských elektrární, člena skupiny Enel. „Vypísanie tendrov je v súlade s internými pravidlami našej spoločnosti, ktoré určujú aj dĺžku trvania rámcových zmlúv jednotlivých dodávateľov.“

V rámci novej komunikačnej stratégie sa spoločnosť zameriava na re-pozicioning značky, rozvoj a realizáciu uceleného konceptu komunikácie spoločnosti a zefektívnenie marketingových nákladov.

Zdroj: Erika Brindzová

menuLevel = 2, menuRoute = news/media, menuAlias = media, menuRouteLevel0 = news, homepage = false
23. máj 2025 09:53