Direct banka ZUNO spustila v októbri 2011 displejovú kampaň v reklamnej sieti Google s využitím remarketingu, v rámci ktorej zasiahla viac než tretinu reálnych užívateľov internetu.
Zásah získala direct banka jediným reklamným formátom v reklamnej sieti Google počas 3 týždňov kampane v období od 6. októbra do 26. októbra 2011.
„Zásah reklamnej siete Google bol pre slovenských inzeretov doteraz tak trochu neviditeľný, preto veľmi oceňujeme inovatívnosť banky ZUNO, ako aj dobrú spoluprácu so spoločnosťou Gemius,” hovorí Rasťo Kulich, Country Manager slovenského Google a pokračuje: „Pokiaľ si uvedomíte, že ZUNO dosiahlo vo svojej kampani viac ako 33 %-ný zásah použitím jedného z reklamných formátov, pri využití kombinácie viacerých sa dostávame k ešte zaujímavejšiemu číslu. Ja ho odhadujem na 50 %.”
Pavol Košta, Online Marketing Specialist banky ZUNO, dodáva: „Kampaň momentálne pokračuje a celkové výsledky budú prístupné v spoločnej prípadovej štúdii. Sme veľmi radi, že môžeme ťažiť z partnerstva Gemiusu a Google. Zásah našich kampaní je významným ukazovateľom pri vyhodnocovaní ich úspešnosti.“
Produktová kampaň využívala technológiu 3PAS (3rd Party Ad Serving), čo umožnilo spoločnosti Gemius zásah sledovať. Zásah online kampane v Google bol týmto spôsobom na Slovensku zmeraný po prvýkrát. Meranie dodala spoločnosť Gemius. Na získanie dát bol použitý nástroj gemiusDirectEffect.
Zdroj: Dynamic Relations