Tesco malo na Slovensku minulý rok tržby 1,3 miliardy eur bez DPH, čo znamená nárast o 12 %. Oznámilo to v tlačovej správe.
Tesco otvorilo minulý rok 23 nových prevádzok, na rok 2012 avizuje ďalších vyše dvadsať. "Z dlhodobého horizontu vykázali veľký potenciál menšie formáty – Expresy," konštatuje obchodný reťazec. Expresov minulý rok pribudlo dvanásť. Supermarketov bolo sedem, hypermarkety štyri.
Tesco zosumarizovalo aj svoj vernostný program Clubcard: na Slovensku má 1,15 milióna členov, počet medziročne narástol o 17 %.
Na tento rok očakáva Tesco pretrvávajúcu neistotu, opatrné správanie sa spotrebiteľov a rast konkurencie v maloobchode. "Pre ďalšie plány spoločnosti bude zásadná stabilita ekonomického a legislatívneho prostredia," uviedol reťazec.
Zdroj: ik