Od januára 2012 budú mať jednotné vedenie na čele s managing directorom Martinom Mravcom.
Zmena súvisí s novou globálnou stratégiou GfK s názvom „Own the Future“ (Budúcnosť vo vlastných rukách), ktorá kladie dôraz na strategický rozvoj kľúčových regiónov. Oficiálne bola ohlásená na jar 2011, má za cieľ posilniť značku GfK na globálnej a regionálnej úrovni.
Od januára 2012 bude GfK riadiť svoje aktivity v oboch krajinách v rámci jedného manažmentu. Na základe vízie „Joint Forces GfK Czech & Slovakia“, teda spojených síl oboch spoločností, má GfK ambíciu v rámci toho regiónu napredovať z hľadiska plnej orientácie na potreby klienta.
Martin Mravec, ktorý od 1. 1. 2012 rozšíri svoju zodpovednosť aj na riadenie GfK Czech, riadil GfK Slovakia od roku 2005. Do súčasnosti viedol aj regionálny tím pre oblasť GfK Business and Technology, ktorý združuje odborníkov z regiónu CEEMEA.
Za posledné 4 roky GFK Czech viedol Ondřej Tomas. Vo svojej pozícii oficiálne ukončí svoje pôsobenie 31. decembra 2011. „Ondřej Tomas počas svojho pôsobenia posunul značku GfK na českom trhu do novej dimenzie. Pevne verím v ďalšie významné úspechy značky GfK na obidvoch trhoch. Máme jasnú víziu a business plan, pričom prvoradým cieľom bude zosúladiť zdroje, nastaviť unikátnu ponuku a úspešne pokračovať v poskytovaní permanentnej a maximálnej klientskej skúsenosti s našími službami,“ dodáva Martin Mravec.
GfK Slovakia a Skupina GfK v ČR sú poskytovatelia komplexných služieb v oblasti prieskumu trhu a marketingového poradenstva.
Zdroj: GfK Slovakia