Bojuje tak o svoje postavenie v tvrdom „facebookovom“ konkurenčnom boji. Vsadil na Kruhy, ktoré umožňujú organizovať kontakty užívateľov.
Cieľom je komunikovať funkcie, ktoré by mali Google+ dostať na výslnie pred najväčšou sociálnou sieťou. Pozornosť púta najmä Kruhmi, dôraz kladie najmä na to, aké dôležité je zostať v nepretržitom kontakte s blízkymi a dávať im vedieť o tom, sa ich vzťahy menia. Prvý krát mali Američania možnosť vzhliadnuť TV spot cez prestávku zápasu NFL.
Na svoje promo aktivity využil Google aj Youtube kanál, kde je známy i spot s názvom Google+ Circles Love Story. Rozpráva príbeh dvoch ľudí. On je zaľúbený do nej, Ona si ho presúva medzi kruhy, až sa nakoniec sa dostane do Kruhu „Možno raz“. Google tak chce komunikovať prehľadnosť používania Kruhov a výhodu jednoducho selektovať svoje vzťahy.
Objavujú sa však i názory, že youtube spot je „chytľavejší“ ako samotná televízna reklama. Posúďte sami.
Anketa
- Páči sa vám táto kampaň?
- áno
- 59%
- nie
- 41%
- Celkový počet hlasujúcich: 22
- Staršie ankety
Zdroj: Socialtimes.com

