Europa 2 spúšťa interaktívnu kampaň, v ktorej prepája digitálny svet s on-air vysielaním rádia a tradičnými médiami. V pondelok pokrstí svoje nové vysielacie štúdio.
Stanica sa profiluje ako najsilnejšie slovenské rádio na Facebooku. Tisícky reálnych fanúšikov teraz interaktívne použila v novej kampani. „Let´s face the sound together“ je message, s ktorým čoskoro začne nadlinkovo komunikovať. Práve v týchto dňoch vzniká prvý printový vizuál a televízny spot.
„Poslucháči zo svojich profilových fotiek cez aplikáciu na Facebooku sami vytvárajú vizuály, ktoré sa následne objavujú v printových médiách. Podobný princíp sme použili aj pri tvorbe krátkeho TV spotu, do ktorého za pár dní uploadlo svoj Face 2000 fanúšikov,” vysvetľuje Maroš Kemény, Strategy Director agentúry Creative Department, ktorá kampaň navrhla a realizuje.
Práve v týchto dňoch tvoria fanúšikovia svojimi profilovkami veľký typografický headline s nosnou message kampane. Poslucháči tento týždeň postupne zapĺňajú jednotlivé písmená slova FACE, v ďalšom týždni to bude slovo SOUND. „Poslucháčov v éteri teasujeme, aby počúvali rádio celý deň, pretože nikdy nevedia, kdy príde čas pre ich Face do ďalšieho písmena,” dodáva Kemény.
„Chceli sme silnú imidžovú kampaň, ktorá by v prvom rade komunikovala náš vzťah k poslucháčovi. Tí sú pre nás, z pochopiteľných dôvodov, najdôležitejší. A páči sa nám, že sú našou súčasťou,“ dodáva Juraj Volentics, programový riaditeľ rádia Europa 2.
Zdroj: Miroslava Klempová