Súčasťou zmien je najmä typografia názvu spoločnosti. Objavovať sa bude odteraz s veľkými písmenami.
Redizajn sa však týka iba vlajkových produktov. Cieľom je odlíšiť ich od ostatných značiek, ktoré Heineken zastrešuje. „Vedľajšie“ produkty si zachovajú svoj pôvodný vizuál, a síce názov v malých písmenách. Nová identita má signifikovať zmenu Heineken manažmentu. Na Slovensku sa zmena odzrkadlí v príchode nového šéfa marketingu.
Nový dizajn bol navrhnutý amsterdamskou agentúrou VBAT, červená hviezda vsadená jemne za prvé písmeno názvu ostáva rovnaká. Symbolizovať má ducha a energiu ľudí, ktorí pre Heineken pracujú. Nové logo sa objaví na všetkých printových materiáloch a v biznis správach. Na lokálnych trhoch by mal byť redizajn adaptovaný už v októbri. Zmena sa prejaví aj v online prostredí, konkrétne v samotných odkazoch – www.theHEINEKENcompany.com.
„HEINEKEN za posledných desať rokov prešiel značným vývojom. Nová identita odlíši spoločnosť od jej subbrandov. Dokážeme tak lepšie poukázať na to, kto v skutočnosti sme a kam smerujeme,“ hovorí o premene Jean-Francois van Boxmeer, chairman a CEO Heineken.
Zdroj: Popsop.com