StoryEditor

Living on the Edge prinesie kľúčové informácie pre marketérov

14.03.2012, 23:00

Aké sú zmeny a trendy v B2B brandži a ako z nich vyťažiť? Dozvieme sa 22. marca na konferencii.

Konferencia Living on the Edge sa vracia. Už budúci štvrtok 22. marca sa stretnú najvplyvnejší ľudia z brandže, aby diskutovali o aktuálnych témach.

Living on the Edge 2012 prinesie kľúčové informácie pre marketérov. Predstaví zmeny a trendy, ktoré aktuálne formujú odvetvie a poskytne inšpiráciu, ako z nich vyťažiť. Podrobne zmapuje lokálny trh a medzinárodne uznávaní speakri zároveň prinesú insighty v širších regionálnych súvislostiach. Konferencia tradične vytvára priestor aj pre získavanie nových kontaktov a neformálnych vzťahov.

Konferencia sa uskutoční vo štvrtok 22. marca v hoteli Gate One v Bratislava. Bloky potrvajú od 9. do 17. hodiny. Účastníci sa ešte stále môže prihlásiť na stránke konferencie.hnonline.sk.

Program Living on the Edge 2012, štvrtok 22. marca, Hotel Gate One Bratislava

8:00 - 9:00 Registrácia účastníkov a ranná káva

9:00 - 10:30 BLOK I. - Trh a spotrebiteľ

  • Makroekonomické dáta a ich vplyv na marketing, reklamu a médiá - Ľubomíra Chmelová, Hospodárske noviny a Daniel Köppl, Strategie
  • Vývoj spotrebiteľského správania sa a komunikácie, Ladislav Csengeri a Hana Říhová, GfK
  • Vývoj mediálneho trhu z pohľadu najväčšej mediálky - Juraj Máťuš, Commercial Director, Unimedia

10:30 - 11:00 coffee break

11:00 - 12:30 BLOK II. - Svet a trendy
Key note speaker, ktorého meno Dan Köppl ešte stále tají...

  • Best of Stratégie
  • Orange Garancia - najvýhodnejší paušál pre 3 milióny zákazníkov. Andrea Cocherová, riaditeľka Úseku komunikácie a značky Orange / Peter Kontra, Managing Director Wiktor Leo Burnett
  • Ako vybudovať úspešnú a fungujúcu značku na internete? Michal Pastier, kreatívny riaditeľ Zaraguza digital / Michal Meško, internetové kníhkupectvo Martinus
  • Značka, ktorej sa darí aj v čase krízy. Peter Jakušík / Peter Matyšák, Víno Matyšák

12:30 - 13:30 obed

13:30 - 15:00 BLOK III. - Ako uspieť vo svete marketingu?

  • Čo si myslí 1 734 marketingových riaditeľov? Viktor Laštovka, Brand System Manager, IBM CEE
  • Ideálny marketér podľa headhuntera. Ľubomír Dranga, Appel group
  • Ako neprísť o miesto po marketingovom audite? Mgr. Martin Kolenička, PROSPECTEA, ČR
  • Ake sú potenciálne právne riziká práce marketingového riaditeľa? Mgr. Lucia Prazňáková, advokátska kancelária Malata Pružinský Hegedűš & Partners

15:00 - 15:30 coffee break

15:30 - 17:00 BLOK IV. - Stojí za to používať mediálne agentúry?

Alebo ako dnes efektívne viesť vyjednávanie s médiami, ako sa bude vyvíjať cena inzercie v jednotlivých mediatypoch, ako by mali vyzerať služby mediálnych agentúr. To sú základné okruhy tém v panelovej diskusii, ktorej sa zúčastnia:
Ján Havelka, CEO, GroupM
Martin Charvát, creative director Konektor
Martin Heržo, obchodný riaditeľ TV JOJ
Matej Ribanský, riaditeľ Centra reklamy TV Markíza a regionálny obchodný riaditeľ pre Českú republiku a Slovensko  v TV NOVA
Drahomíra Juríková, Senior manažér marketingovej komunikácie Slovak Telekom, a.s.

17:00 záver konferencie

Organizátormi konferencie sú Excellent Training, InfoWork, Appel Counselling, Ecopress, HR club a Hospodárske noviny.  Hlavný partner konferencie je IBM. Partnermi konferencie sú Swan, progressLetter, Education.sk, Lancia, GfK a Mindshare.

Zdroj: red

menuLevel = 2, menuRoute = news/media, menuAlias = media, menuRouteLevel0 = news, homepage = false
13. júl 2025 00:41