Komunikuje ju cez spoluprácu s Úniou materských centier a výskum o "mýtoch a faktoch", ktorý si dal Rajec urobiť.
Rajec uvádza na trh nový produkt – dojčenskú vodu. Predávať sa bude v 0,75 a 1,5-litrových baleniach.
Rajec pri novom produkte komunikuje ako hlavné benefity nízky obsah dusičnanov a minerálnych látok a tiež fakt, že ho netrepa prevárať. Komunikačnú stratégiu zacieľuje tak, že dojčenskú vodu Rajec prezentuje ako vhodnú na každodenný pitný režim. Paralelne s tým, ako ohlásil jej uvedenie, komunikoval spolu s 1st Class Agency prieskum, z ktorého vyšlo šesť "mýtov a faktov o životospráve a správnom pitnom režime tehotných žien a mamičiek". Prieskum si robil Rajec cez internet a materské centrá dotazníkovou formou. Vrátilo sa 545 dotazníkov. "Prieskum poukázal na pomerne výraznú absenciu správnych návykov mamičiek pri nastavovaní pitného režimu dojčených detičiek," znie jedno z tvrdení Rajca, odvodené na základe prieskumu. A napríklad 22 % opýtaných matiek si vraj myslí, že prevarením vody z vodovodu vzniká dojčenská voda – to Rajec v tlačovej správe označuje za "alarmujúcu skutočnosť".
Rajec zároveň s uvedením novej dojčenskej vody ohlásil spoluprácu s Úniou materských centier. Organizácia zastrešujúca 80 materských a rodinných centier má byť akýmsi garantom vody, podľa tlačovej správy ju "odporúča piť".
Dojčenská voda Rajec bude mať aj kampaň v printe, online a televízii.
Konkurenciou na trhu dojčenských vôd je Lucka, úplne neperlivá a takisto minimálne mineralizovaná voda od spoločnosti Vodax, ktorá sa prezentuje ako "najobľúbenejšia značka slovenských mamičiek". Aj spoločnosť Minerálne vody má svoj produkt v tomto segmente – Drobček. Obe okrem klasických verzií medzičasom uviedli na trh tiež ochutené verzie.
Zdroj: Ivan Krasko