StoryEditor

Praha hľadá nový slogan

01.02.2012, 23:00

Vyberie ho porota festivalu PIAF. Víťazný bude sprevádzať medzinárodné kampane.

Súťaž vyhlásil festival v spolupráci s Magistrátom hlavného mesta Prahy. Piaf tak k svojej hlavnej súťaži inovatívnych reklám z celého sveta pripojí osobitnú kategóriu. Súťaž je určená predovšetkým mladým kreatívcom, ktorých návrhy bude hodnotiť medzinárodná porota. Tretieho ročníka festivalu Piaf sa 25. a 26. apríla zúčastnia reklamní tvorcovia z celého sveta. Súťaž začína v stredu 1.februára, uzávierka beží do 10.apríla. Víťaza predstaví Piaf v slávnostný "Best of ..." večer 26. apríla.

"Praha síce disponuje kvalitným logom, ktoré vystihuje multikultúrnosti tejto stredoeurópskej metropoly. Doteraz ju však chýba slogan, ktorý by ju priblížil zahraničným turistom," hovorí Marek Hlavica, riaditeľ festivalu Piaf. „Naša medzinárodná porota zaručuje, že vybraný návrh bude zrozumiteľný v zahraničí. Komunikáciu štátnych inštitúcií navyše Piaf sleduje systematicky, v našej reklamnej súťaži je pre ňu vyhradená samostatná kategória. Veríme, že vďaka jasnému zadanie sa do súťaže o slogan Prahy prihlási rad talentov ako z Česka, tak zo zahraničia, "dodáva Hlavica.

Festival tento rok sprevádza kampaň v duchu hesla "out of the box", čiže mimo zavedenej škatuľky.

Zdroj: Stratégie, 2012

menuLevel = 2, menuRoute = news/media, menuAlias = media, menuRouteLevel0 = news, homepage = false
17. jún 2025 03:55