Ako partner olympijskej pochodne Samsung okrem iného umožnil stať sa členmi prestížnej olympijskej štafety i deťom z krízového centra neziskové ogranizácie Orchidea zo Slovenska. Pokračuje v sérii akcií okolo štafety, napríklad večerných show. Pre fanúšikov je tiež pripravená aplikácia Take Part, kde si môžu pomocou augmented reality vyskúšať olympijské disciplíny v 3D a porovnať výsledky snaženia s priateľmi i celým svetom. Súčasťou aplikácie je tiež napríklad virtuálna prehliadka štadiónov a kvíz, opäť preto, aby boli hry fanúšikom o niečo bližšie. Túto myšlienku Samsung šikovne prepojil i s produktovou kampaňou. David Beckham propaguje v novom televíznom spote Samsung Galaxy S III, populárny a kvôli súdnym sporom kontroverzný Galaxy Tab 10.1 uvidíte napríklad na preslávenej londýnskej atrakcii London Eye. A to konkrétne v každej kabíne. Na tablete beží aplikácia, vďaka ktorej si môžete napríklad virtuálne prezrieť britskej pamiatky a dozvedieť sa o nich veľa dôležitého, prepnúť si výhľad z kola na inú dennú dobu a podobne. Okrem Londýnskeho oka sa ale návštevníci Londýna stretnú so Samsungom aj inde, napríklad v Hyde Parku. Tam bude na nájdenie jeden zo špeciálnych Samsung Mobile PIN stánkov, kde sa zákazníci zoznámia so značkou, jej produkty, a budú si môcť zasúťažiť o telefón alebo napríklad cestu okolo sveta. Samsung tiež predáva niektoré svoje zariadenia v špeciálnej olympijskej edícii. Limitovanú edíciu Samsungu Galaxy S III dostanú športovci, ktorí budú vďaka nemu môcť vyskúšať platenie mobilom pomocou aplikácie payWave.
StoryEditor
Samsung na olympiáde vsádza na produkty
Samsung, ako partner Letných olympijských hier v Londýne, o sebe dáva vedieť čím ďalej, tým hlasnejšie. Jeho kampaň sa nesie v duchu hesla "olympiáda pre všetkých".

