Podľa prieskumu TNS Slovakia sa takto vyjadrila takmer tretina Slovákov. Podľa štvrtiny opýtaných sa oplatí nakupovať aj v Tescu, či v v Lidli.
Agentúra TNS Slovakia zrealizovala v júni tohto roku na vzorke 997 respondentov internetový prieskum, v rámci ktorého zisťovala informácie o nakupovaní v jednotlivých obchodných reťazcoch. Prieskum okrem iného zisťoval, v ktorých predajniach sa najvýhodnejšie nakupuje, v ktorých sa dá najlepšie orientovať, prípadne ktoré obchodné reťazce ponúkajú najčerstvejšie výrobky.
Z výsledkov prieskumu vyplynulo, že najvýhodnejšie nakupujeme v obchodnom reťazci Kaufland. Takto sa vyjadrila takmer tretina (31%) obyvateľov Slovenska. Podľa štvrtiny opýtaných sa vo všeobecnosti oplatí nakupovať aj v Tescu (26%), prípadne v predajni Lidl (24%).
Kde by Vás vyšiel rovnaký nákup najvýhodnejšie? (v %)
TNS Slovakia, jún 2012, N = 997
Podľa Slovákov dominuje Kaufland (31%) medzi obchodnými reťazcami aj v predaji najčerstvejších výrobkov. Čerstvé potraviny sa dajú zohnať podľa štvrtiny opýtaných v sieťach Tesco a Lidl (oba reťazce po 26%) a podľa pätiny v Coop Jednota (21%). 13% ľudí deklaruje, že čerstvé produkty predávajú aj v Bille.
Ktoré predajne majú najčerstvejšie výrobky? (v %)
TNS Slovakia, jún 2012, N = 995
Kde zvyknete nakupovať? (v %)
TNS Slovakia, jún 2012, N = 997
Výrobky ktorých značiek radi nakupujete? (v %)
TNS Slovakia, jún 2012, N = 997