Televízia Doma minulý týždeň ukončila prvú sériu Druhého dychu. Pozerávala ju priemerne 425 tisíc divákov (12+) a trhový podiel v tejto cieľovej skupine bol 22,3 %. U mladých divákov do 54 rokov, ktorí sú kľúčoví pri predaji reklamy, zabezpečoval serial stanici podiely na úrovni 17,6 %. Dopomáhala mu k tomu najmä silná ženská základňa, z regiónov dominoval trenčiansky.
Výsledok: Doma v cieľovke 12-54 poskočila na štvrté miesto a v týždenných rebríčkoch figurovala ako najsilnešia spomedzi "malých" televízií. Jej výkony kulminovali na minulotýždňových 6,5 % celodenne, respektíve 6,9 % v prime-time.
Druhý dych finišoval vo štvrtok 31. mája pri 467-tisícovej sledovanosti (12+) a 20,4-percentnom trhovom podiele v 12-54. Napriek tomu, že dej sa mal uzavrieť po prvej sérii, vznikne aj druhá. V krajine pôvodu tohto formátu - Rumunsku - bol iba jednosériový.
Za seriálom Druhý dych stojí produkčná spoločnosť MediaPro Entertainment. Pozrite si vizitku tvorcov.
Dáta Druhého dychu
- priemer série v 12+: 425-tisíc divákov/podiel 22,3 %
- najsledovanejšia epizóda v 12+: štvrtok 23. februára - 540 tisíc divákov/share 28,6 %
- top 3 regióny podľa podielov v 12+: Trenčiansky (23,7 %), Nitriansky (23,3 %), Žilinský (22,8 %)
- priemer série v 12-54: podiel 17,6 %
- najúspešnejšia epizóda v 12-54: štvrtok 23. februára - share 23,5 %
- priemerný vek diváka v 12-54: 34 rokov
- priemer série u žien 12-54: 21,8 %
- vývoj: úvodný 1. týždeň - podiel 17,7 % v 12+/14,1 % v 12–54, záverečný 22. týždeň - podiel 25,1 % v 12+/19,2 % v 12–54
Zaujíma vás sledovanosť? Pridajte si Stratégie na Google+
Zdroj: Ivan Krasko