Reťazec propaguje svoju zákaznícku kartu ako „vstupenku do sveta čerstvosti“.
Reťazec METRO má novú kampaň. Promuje svoju zákaznícku kartu ako „vstupenku do sveta čerstvosti, prvotriednej kvality, veľkého výberu a profesionality.“
Kampaň vytvorila reklamná agentúra EURO RSCG, o jej lokálnu adaptáciu sa postarala česká WMC GREY.
Spoločnosť METRO Cash & Carry SR bude svoju značku podporovať v predajniach, marketingových materiáloch (napr. letákoch), na webe aj v médiách, a tiež v outdoore.
Vizuály s posolstvom kampane „Metro karta: vstupenka do sveta čerstvosti, kvality a veľkého výberu“ zdôrazňujú rozsah sortimentu, ktorý reťazec ponúka. „V novej komunikačnej kampani sa opäť sústreďujeme na to, čo bolo pre METRO vždy silnou stránkou. Práve šírke a hĺbke sortimentu s veľkým zastúpením lokálnych produktov, čerstvosti a prvotriednej kvalite tovaru vďačí METRO za neutíchajúcu priazeň svojich zákazníkov-profesionálov,“ hovorí Marcela Syrovátková, Head of Branding METRO Cash & Carry.
Zdroj: Miroslava Klempová