Podľa Financial Times malo ísť o spojenie dvoch veľkých mediálnych skupín - Publicis Groupe a Interpublic Group.
Sieť Publicis oficiálne poprela špekulácie, že by rokovala o fúzii s Interpublicom. Pre agentúru Reuthers bolo vydané vyhlásenie: „Publicis Groupe odmieta, že by konala s Interpublic Group a potvrdzuje, že nepoverila žiadnu banku, aby takéto rokovania o fúzii viedla.“ Špekulácie ale spôsobili rast akcií Interpublicu. Keby totiž k fúzii naozaj došlo - WPP by mala veľkého konkurenta.
Pod Publicis Groupe patria v SR agentúry MUW Saatchi & Saatchi, Wiktor Leo Burnett, Starmedia Co. a ZenithOptimedia.
Pod Interpublic (IPG) patria v SR agentúry Lowe GGK, Mayer/McCann Erickson a Universal McCann.
Celosvetový trh prechádza konsolidáciou – ako sme nedávno písali - japonská komunikačná skupina Dentsu má záujem o akvizíciu britskej mediálnej skupiny Aegis Group, čo by pre Dentsu bola najväčšia akvizícia v histórii, vďaka ktorej by významne posilnila svoj vplyv na európskom a americkom trhu. Viac čítajte tu.
Zdroj: Marketing & Media, mia

