Ocenenie získa za úspešné uvedenie značky ZUNO bank na slovenský a český trh. „Za každou úspešnou kampaňou treba hľadať hlavne odvážneho klienta," povedal Radovan Andrej Grežo, kreatívny riaditeľ MUW;Digital. „A tiež tvrdú prácu mnohých ľudí. Nastaviť novú značku a pripraviť vstup do každej novej krajiny zaberie aj pol roka práce celého nášho tímu," dodal.
Na shortlist sa tento rok dostalo 40 prác od najväčších agentúr a značiek na kontinente - nechýbajú mená ako Wieden+Kennedy Amsterdam, TBWA\London, či Saatchi&Saatchi Germany. „Pre nás bolo ocenením už to, že sme získali dôveru klienta, keď si nás vybral ako svoju agentúru pre všetky krajiny, v ktorých bude ZUNO pôsobiť. Nestáva sa často, že slovenská agentúra pracuje pre značky na zahraničných trhoch, nieto ešte uvádza úplne novú bankovú značku," vyzdvihla Judita Víghová, CEO MUW;Digital.
Slávnostné odovzdávanie zlatých, strieborných a bronzových EURO EFFIE sa bude konať 19. septembra na gala večeri v Bruseli. „Aký kov získame je ešte tajomstvom organizátorov. Sami sme zvedaví. Ale určite to pre nás je príjemná zvedavosť," prezradila Judita Víghová.
Ocenenie EURO EFFIE je udeľované každý rok v Bruseli najefektívnejším reklamným kampaniam v Európe.
Zdroj: MUW;Digital