Šéfka Zuzana Ťapáková si od Pláže 33 sľubuje udržanie divákov a prípravu na náročnú jeseň. Pozrite si fotogalériu.
Televízia Markíza prináša aj toto leto ďalší projekt. Pôvodná slovenská šou Pláž 33, vytvorená interne v spoločnosti MediaPro Entertainment, štartuje naostro v sobotu 7. júla večer.
Plážou 33 nadväzuje Markíza na leto 2011. Vtedy tiež priniesla premiérový obsah – reality šou Farma. Pozerávalo ju 737 tisíc ľudí v 12+ a v reklamne dôležitej cieľovej skupine mala priemerný podiel 42,1 %. Následne Markíza využila Farmu túto sezónu aj v silnej sezóne a na jeseň chystá už tretiu sériu.
O ratingových očakávaniach Pláže 33 nechcela šéfka Markízy Zuzana Ťapáková hovoriť. "Nikdy netipujem čísla. Ku každému formátu ich máme pripravené, ale nebudem prezrádzať," hovorí. To, že šou porazí napríklad Extrémne prípady na Joj, "nemusí ani tipovať". Práve táto šou, vytvorená ako prime-timový spin-off Súdnej siene, bude jej konkurentom väčšinu dní. Relácia má za sebou pilotnú predstavovaciu časť, ktorá išla v piatok 22. júna a s nábehovou krivkou po farmárskom Bez servítky (34,7 %) získala stanične nadpriemerných 34,2 % v 12-54.
Markíza podľa Ťapákovej investuje do leta, lebo chcú aj v lete divákom niečo poskytnúť. A je to investícia do jesene. "Samozrejme že chceme aj udržať diváka, pretože za tým prichádza náročná sezóna, jeseň. Zápas s konkurenciou bude intenzívny, chceli sme udržaž diváka aj počas leta," uviedla ako jeden z dôvodov. Priznala, že leto je "hluchšie" obdobie, ale na Pláž 33 si našli dosť sponzorov a partnerov. "Tým, že sa nerobí veľa letných projektov, klienti nemajú kde odprezentovať produkty a majú o to záujem a toto je jedna z veľmi dobrých foriem." V Pláži 33 bude napríklad product placement. Aj samotnú lokalitu pri Eurovey, kde Pláž 33 vznikne, si vie predstaviť ako obchodne využiteľnú aj po skončení natáčania.
Pláž 33 je nelicencovaný projekt MediaPro Entertainment. Súťažiaci v ňom bojujú o výhru 33 tisíc eur. Aby ju získali, musia sa starať o každodenný chod baru, špeciálne postaveného na tento účel. Dozoruje ich manažér Jakub Francisci (San Marten). Súťažiacich budú sledovať kamery nielen na Pláži 33, ale aj večer v spoločnom dome. Zároveň má ísť o prvý interaktívny projekt na Slovensku – na pláž budú môcť chodiť obyčajní ľudia – bude otvorená verejnosti. "Takéto niečo na Slovensku ešte nebolo," povedal šéf slovenského MPE Gabriel Popescu.
Je to prvý projekt vyvinutý v MediaPro Entertainment, je to náš nápad. Nie je to jednoduchý projekt," zdôrazňuje Popescu. Podľa Ťapákovej keď bude formát dobrý, môže sa dostať aj do iných krajín CME.
Markíza bude vysielať Pláž 33 každý deň od pondelka do štvrtka a v sobotu ponúkne live šou. Novú epizódu sľubuje 24 hodín po nakrútení. Vysielanie potrvá viac ako dva mesiace. Viac o šou nájdete na špeciálnej microsite.
Tvorivý tím Pláže 33
- Réžia: Boris Bočev, Roman Bünger
- Producent: Gabriel Popescu, Alexandra Dubovská
- Kreatívny producent: Marián Bubeník
- Výkonný producent: Alexandra Kutná
- Scenár: Lukáš Sigmund, Lucia Perojuc
- Dramaturg: Erika Kresťanková
- Hlavný kameraman: Tibor Selický
- Produkcia: Andrea Varečková, Marián Németh
Zdroj: Ivan Krasko

