StoryEditor

Puma zredukuje škálu výrobkov a obmedzí sponzorstvo

26.07.2012, 11:44
Cieľom je zmierniť negatívny vplyv slabého odbytu v Európe na svoje hospodárske výsledky.

Nemecký výrobca športového oblečenia a obuvi spoločnosť Puma dnes oznámila, že zredukuje škálu svojich výrobkov a obmedzí nákladné dohody o sponzorstve, aby zmiernila negatívny vplyv slabého odbytu v Európe na svoje hospodárske výsledky a dobehla súperov na významných trhoch v Číne a USA.

Čistý zisk tretieho najväčšieho výrobcu športových potrieb v 2. kvartáli 2012 klesol o 29 % na 26,7 milióna eur z 37,6 milióna eur v rovnakom období minulého roka.

Globálne tržby spoločnosti, v ktorej má kontrolný podiel francúzska skupina PPR, za tri mesiace do konca júna vzrástli medziročne o 12 % na 752,9 milióna eur. Ale odbyt na kľúčovom európskom trhu, kde generuje viac ako 40 % zo svojich tržieb, v sledovanom období klesol o 3 % oproti 2. kvartálu 2011.

Informovali o tom agentúry Reuters a Bloomberg.

Zdroj: TASR

menuLevel = 2, menuRoute = news/media, menuAlias = media, menuRouteLevel0 = news, homepage = false
26. december 2025 02:29