Dlhová kríza v Európe a znižovanie výdavkov domácností sa podpísali aj na príjmoch Pumy.
Dlhová kríza v Európe a znižovanie výdavkov domácností sa podpísali aj na príjmoch nemeckého výrobcu športového oblečenia a obuvi, spoločnosti Puma.
Čistý zisk Pumy, v ktorej má väčšinový podiel francúzska skupina PPR, v 1. polroku 2012 klesol o 13 %, zisk pred úrokmi a zdanením sa znížil o 11 % a tržby vzrástli o 8,8 %. Konkrétne čísla Puma nezverejnila.
Na ilustráciu, v 1. kvartáli 2012 klesol čistý zisk Pumy o 5 % na 74 miliónov eur a jej globálne tržby vzrástli medziročne o 6,1 % na 820,9 milióna eur.
Vedenie spoločnosti zároveň upozornilo, že jej zisk za tento rok bude "výrazne nižší", ako vlaňajších 230,1 milióna eur. Dôvodom sú náklady vo výške 100 miliónov eur na transformáciu a urýchlenie reštrukturalizácie firmy.
Puma je tretí najväčší výrobca športového tovaru na svete, a to po Nike a Adidas.
Informovali o tom agentúry Reuters, AP a Bloomberg.
Zdroj: TASR

