Televízia Markíza prinesie tretiu sériu Farmy už budúcu sezónu. A to rovno na jeseň. V relácii Zo zákulisia Markízy to povedala generálna riaditeľka stanice Zuzana Ťapáková.
Medzera medzi jednotlivými Farmami bude krátka. Druhá séria sa skončila iba 16. júna. Vo finále dosiahla trhový podiel 44,3 % v 12-54. Markíze, ktorej jarné podiely sa pohybujú medzi 27 a 28 % v 12-54, prinášala Farma stabilne tridsiatkové nadpriemery.
Reality formát spoločnosti Strix Television je v televíziách patriacich do skupiny CME obľúbený. Vysielal sa napríklad v Slovinsku a najnovšie ho adaptovalo Česko. Prvý diel si včera podľa DigiZone.cz pozrelo 1,1 milióna divákov v skupine 15+ a trhový podiel bol 30,1 %. Pre Novu je to relatívny úspech, keďže aktuálne má približne 26-percentné celodenné podiely. Podľa portálu sa však súboj skončil len tesným víťazstvom; Chalupári na ČT 1 získali 30,5-percentný podiel. Denník princeznej (Princess Diaries) na Prime Family mal 17,8 %.
Českú aj slovenskú Farmu vyrába slovenské MediaPro Entertainment.
Fotogaléria: Takto to žilo na dotočnej párty šou Farma
Zdroj: Ivan Krasko

