Pre rok 2012 sú do opytovania novo vložené otázky na tablety, smartfóny, zľavové servery, propagáciu výrobkov, promo akcie, masáže, hudobné koncerty a festivaly.
Ďalšie dve plánované rozšírenia MML-TGI sú pripravené na zaradenie do prieskumu v prípade záujmu potenciálnych klientov:
Prvým z nich je MML WOM, týkajúci sa Word of Mouth. K dispozícii tak budú detailné informácie o tom kto, kedy, kde, s kým, na základe čoho a o čom sa baví. Všetky získané informácie z WOM je možné analyzovať súčasne so všetkými informáciami MML-TGI, teda v nadväznosti na spotrebné správanie, mediálne správanie, aj životný štýl respondentov.
Druhou plánovanou nadstavbou je MML Net, ktorý zistí kedy a ako sa ľudia pripájajú, kto a čo na internete robí, kto a ako sleduje na internete médiá, aká je úloha internetu pri nakupovaní a nakoľko je využívané on-line bankovníctvo. Všetko opäť s možnosťou analýzy spoločne so všetkými štandardnými dátami MML-TGI.
O novej lifestylovej segmentácii, o novinke MML Brand Affinity a ďalších zmenách v prieskume (vrátane webdotazníkov) sa dočítate v júnových Stratégiách. Ako bonus prinesieme rozhovor s českým šéfom MEDIAN-u Přemyslom Čechom. Reč bude aj o audiometroch.
Zdroj: Miroslava Klempová

