StoryEditor

Čo je nové v prieskume MML-TGI?

06.06.2012, 09:26

Pre rok 2012 sú do opytovania novo vložené otázky na tablety, smartfóny, zľavové servery, propagáciu výrobkov, promo akcie, masáže, hudobné koncerty a festivaly.

Ďalšie dve plánované rozšírenia MML-TGI sú pripravené na zaradenie do prieskumu v prípade záujmu potenciálnych klientov:

Prvým z nich je MML WOM, týkajúci sa Word of Mouth. K dispozícii tak budú detailné informácie o tom kto, kedy, kde, s kým, na základe čoho a o čom sa baví. Všetky získané informácie z WOM je možné analyzovať súčasne so všetkými informáciami MML-TGI, teda v nadväznosti na spotrebné správanie, mediálne správanie, aj životný štýl respondentov.

Druhou plánovanou nadstavbou je MML Net, ktorý zistí kedy a ako sa ľudia pripájajú, kto a čo na internete robí, kto a ako sleduje na internete médiá, aká je úloha internetu pri nakupovaní a nakoľko je využívané on-line bankovníctvo. Všetko opäť s možnosťou analýzy spoločne so všetkými štandardnými dátami MML-TGI.

 

O novej lifestylovej segmentácii, o novinke MML Brand Affinity a ďalších zmenách v prieskume (vrátane webdotazníkov) sa dočítate v júnových Stratégiách. Ako bonus prinesieme rozhovor s českým šéfom MEDIAN-u Přemyslom Čechom. Reč bude aj o audiometroch.

Zdroj: Miroslava Klempová

menuLevel = 2, menuRoute = news/media, menuAlias = media, menuRouteLevel0 = news, homepage = false
27. december 2025 02:05