MEDIAN plánuje usporiadať počas jesene sériu stretnutí s klientmi.
MEDIAN, agentúra pre prieskum trhu, médií, verejnej mienky a vývoj softvéru, realizujúca Národný prieskum spotrebného a mediálneho správania MML - TGI, plánuje usporiadať počas jesene sériu stretnutí s klientmi.
Hlavnými témami budú súčasnosť a budúcnosť Národného prieskumu spotreby a médií s prihliadnutím k moderným trendom v Európe aj inde vo svete.
Prieskum MML – TGI je na Slovensku realizovaný od roku 1997. Pätnáste výročie tohto projektu chce realizátor využiť na zamyslenie sa nad ďalším smerovaním prieskumu, predovšetkým optikou klientov. Cieľom je prieskum ďalej skvalitňovať a prispôsobovať potrebám trhu aj moderným trendom (ako v marketingu, tak aj v prieskume trhu).
Pri tejto príležitosti Median predstaví svojho nového zástupcu na pozícii „Business Development Manager“ Roberta Slezáka, ktorý bude mať na starosti prácu s klientmi a rozvoj ako súčasných, tak aj nových projektov.
Diskusie sa zúčastnia zástupcovia mediálneho segmentu trhu, hlavne z oblasti tlačených médií a rozhlasu, zároveň aj zástupcovia mediálnych a komunikačných agentúr. Miesto a čas konania diskusií budú spresnené.
Zdroj: MEDIAN, mia

