Čo robí billboard neprehliadnuteľným? Pozrite si infografiku.
Spoločnosť euroAWK na svojom webe zverejnila infografiku, ktorá má odhaliť základné dizajnové pravidlá pri grafickej výrobe plagátu pre formát billboard.
Outdoorovka chce poukázať na to, že značná časť úspechu kampane realizovanej na billboardoch závisí od dobre urobenej a premyslenej grafiky plagátu.
Tajomstvom je podľa nej niekoľko dizajnových pravidiel, ktoré maximalizujú návratnosť investícií do Out of Home reklamy.
Stratégie sú jedným zo zdrojov informácií použitých v infografike, preto túto inšpiratívno-zhrňujúcu pomôcku zdieľame.
Aká ilustrácia, farby či písmo OOH plôch teda najlepšie pútajú pozornosť, aj keď len na 3 až 5 sekúnd? :)
Kliknite pre zväčšenie:
Zdroj: mia

