V spolupráci s agentúrou PromoLand pripravil Renault Slovensko projekt, ktorý oslovuje umeleckejšie ladených ľudí, mladších, trendovejších, ktorí majú záujem o technologické novinky a sledujú najnovšie trendy. „Práve nové Clio je automobil, ktorý zaujme predovšetkým mladých ľudí a priamo na podujatí EventExpo (20.2.2013) bude aj vystavené s tým, že jeden návštevník ho môže vyhrať na jeden týždeň s plnou nádržou,“ hovorí Jana Rajcová, PR manažérka a hovorkyňa Renault Slovensko.
Popri predstavení Clia začína Renault komunikovať aj model Renault Captur, ktorý vychádza práve z Clia. Captur príde na slovenský trh v máji 2013. „Ide o komplaktný, malý, neagresívny mestský crossover, ktorý by mal meniť každodenné stereotypy. Aj my sme sa rozhodli zmeniť „stereotyp“ a pri plánovaní uvedenia tohto modelu sme sa rozhodli osloviť mladých, kreatívne mysliacich ľudí, ktorým dávame možnosť vypracovať návrh komunikačnej kampane podľa nášho zadania. Kampaň, ktorá sa nám bude páčiť má možnosť byť zrealizovaná a jej autor môže nový model otestovať medzi prvými na Slovensku počas jedného týždňa, kedy mu bude auto zapožičané. Okrem nášho zadania pripravil aj PromoLand zadanie na špeciálny event, pomocou ktorého sa hľadá eventový talent, teda nadaný človek, ktorého zaujíma práca v oblasti event managementu. Tu je výhrou stáž v agentúre PromoLand,“ približuje Jana Rajcová.
Projekt je komunikovaný prostredníctvom webu EventExpo, Facebook a tiež na vysokých školách zameraných na marketingovú komunikáciu. Treba si stiahnuť zadanie a vypracovať projekt. Súťaže sa môže zúčastniť každý, kto projekt predloží do 22. 3. 2013. Vyhodnotenie bude 29. 3. 2013 prostredníctvom sociálnej siete Facebook.
Clio je prvým modelom s novou dizajnovou identitou Renaultu. Predná maska počnúc Clion bude na všetkých budúcich automobiloch Renault zhodná, v centre bude väčšie logo zvýraznené tmavým pozadím. Clio je prvým modelom v rámci „životného cyklu automobilu“. Podľa šéfdizajnéra Renaultu Laurensa van den Ackera, tento cyklus hovorí o tom, že automobil by mal kopírovať životný cyklus človeka, t.j. že na začiatku každého života je láska, kedy sa dvaja do seba zamilujú – túto fázu zosobňuje Clio. Následne sa dvojica navzájom spoznáva, ale aj okolitý svet, cestuje spolu na dovolenku a pod. – túto fázu života zosobňuje práve Captur. Nasledovať budú, podľa Jany Rajcovej, ďalšie modely, určené pre rodinu, prácu, na voľný čas.
Zdroj: rm