Spoločnosť Coca-Cola nadväzuje na tradíciu dlhú 90 rokov a prostredníctvom symbolu polárnych medveďov, ktoré sú súčasťou novej celosvetovej kampane, je jej cieľom podporiť rodinnú súdržnosť.
Túto zimu bude úlohou medvedích hrdinov inšpirovať rodiny po celom svete, aby spolu trávili viac času. Popri klasickej 30-sekundovej televíznej reklame, ktorá sa objaví na vybraných televíznych staniciach v priebehu januára a februára, sa bude možné s polárnymi medveďmi stretnúť aj na internete.
Navyše, počas zimných mesiacov spoločnosť Coca-Cola pripravila unikátny 6-minútový film „Polárne medvede“, ktorý sa bude vysielať v 2D a 3D exkluzívne v sieti slovenských kín Cinemax. Coca-Cola je tak momentálne jedinou spoločnosťou, ktorá prichádza na trh s takýmto formátom v rámci reklamnej kampane. Film z produkcie spoločnosti Ridleyho Scotta, za ktorou stoja aj také animované filmy, akými je napríklad Hľadá sa Nemo, rozvíja príbeh rodiny polárnych medveďov a svojím dejom apeluje na podporu rodinnej súdržnosti.
Dnes už preslávené Coca-Cola medvede sa stali súčasťou reklamnej tradície spoločnosti Coca-Cola v roku 1922, keď sa objavili v reklame pre francúzsky trh. Ich „sláva“ stúpla v roku 1993, kedy Coca-Cola uviedla kampaň „Always Coca-Cola“, v rámci ktorej sa objavila vôbec prvá televízna reklama s medveďmi „Northern Lights“. Tú na svet priviedol Ken Steward, ktorý sa inšpiroval svojím labradorským retrívrom podobným polárnym medveďom. Kampaň špeciálnymi technikami animácie doslova „zľudštila“ tieto stvorenia z pólu.
http://youtu.be/SoCQhydhaWY
http://youtu.be/l1cfCpUkMTc
Zdroj: red

