StoryEditor

Čím si pripijete na nový rok vy?

14.12.2012, 14:27
Na komunikáciu sektov a šumivých vín minuli od začiatku tohto roka zadávatelia viac ako 561 tisíc eur.

Príchod nového roka si mnohý z nás nevedia predstaviť bez novoročného prípitku - šampanského alebo sektu. Reklamy na tento mok sa objavili takmer vo všetkých mediatypoch – v televízii, printe, na internete aj na vonkajších outdoorových plochách. Celkovo zaplnili sekty vyše 33 inzertných strán v printe a viac ako 300 televíznych spotov zabralo 51 minút televízneho vysielania. Najväčším zadávateľom reklamy s 93% podielom v danom segmente bola spoločnosť Hubert J. E., výrobca známeho sektu Hubert. 

 

Ako vyplýva z grafu nižšie, najvýraznejšie komunikovali zadávatelia v letných mesiacoch a v predvianočnom období.

 

Ako znázorňuje graf nižšie, na propagáciu sektov a šumivých vín minuli zadávatelia o viac ako 50% menej výdavkov v porovnaní s rokom 2011. Pokles reklamných investícíí zaznamenali všetky mediatypy.

Zdroj: Stratégie

menuLevel = 2, menuRoute = news/media, menuAlias = media, menuRouteLevel0 = news, homepage = false
07. december 2025 21:24