Agentúra MediaCom obhájila plánovanie a nákup mediálneho priestoru pre Jan Becher Slovensko.
Klient po spolupráci od roku 2007 vyhlásil koncom roka 2012 výberové konanie s cieľom overiť si aktuálne schopnosti agentúry a porovnať s konkurenciou.
V poslednom kole tendra sa klient rozhodoval medzi 3 agentúrami.
“Sme veľmi radi, že sme si tak zaujímavého, veľmi lokálneho klienta udržali, že sme presvedčili o našich kvalitách,“ uviedol Andrej Dziak, CEO, MediaCom Bratislava.
Milan Obetko, Strategic Planning Director dodáva: „Jan Becher Slovensko má v portfóliu krásne lokálne aj globálne značky, pestré spotrebiteľské segmenty, náročné konkurenčné prostredie, zaujímavé výzvy. Pôsobí v segmente, ktorý ponúka nadštandardne široké a dynamicky rozvíjajúce sa možnosti komunikácie pre budovanie vzťahov so spotrebiteľmi. Teší ma, že môžeme naďalej aktívne participovať aj na budúcich úspechoch tohto klienta."
Zdroj: mia