StoryEditor

Fun rádio ponúka v kampani prácu snov

03.09.2012, 21:30

Fun rádio spojilo imidžovú kampaň so súťažou listen-to-win (pozrite si video)

Komerčná rádiová dvojka vyzýva poslucháčov, aby boli Fun rádio a zapojili sa počas celého septembra do súťaže, v ktorej môžu vyhrať cestu okolo sveta v hodnote 25.000 eur. Víťaz dostane aj mesačný plat 1.000 eur.

Fun rádio dáva svojim poslucháčom to, čo im nikto iný nedá. Za to, že sú Fun rádio, si môžu splniť sen. Cena je silne zážitková a zároveň finančná,“ hovorí marketingová riaditeľka Zuzana Gašparovičová. „Spojili sme imidžovú kampaň so súťažou na princípe listen-to-win, na ktorej podporu sme okrem self-spotov vo vysielaní opäť využili externé médiá: televízia, bilbordy, printy, internet a kiná,“ dodáva Gašparovičová.

Na kreatívu TV spotu sme sa spýtali creative directora a copywritera kampane Tomáša Rosputinského z agentúry Zaraguza Digital: "Kreativita voľne nadväzuje na minuloročnú tanečnú kampaň. Zvolili sme rovnakých hercov, tanečníkov a choreografiu sme pripravovali opäť pod vedením Miňa Kereša, tentokrát na rytmický hit od Carly Rae Jepsen. Tanečný battle partnerov sme usadili do prirodzeného prostredia bytu, kde séria mikroakcií graduje balenie na cestu okolo sveta a správu, že vyhrať ju môže len jeden človek." (video nižšie)

Pokyny a pravidlá súťaže sú nasledovné: stačí počúvať Fun rádio a po odznení džingla zaslať SMS s destináciou dňa, ktorá bude v daný deň zavesená na webe Fun rádia. Každý deň budú vyžrebovaní štyria semifinalisti a 8. októbra sa spomedzi piatich finalistov rozhodne o víťazovi Práce snov.

Výherca Práce snov bude od konca marca 2013 počas 25 dní asistovať manažérovi zájazdu v 10 exotických krajinách (Brazília, Francúzska Polynézia, Nový Zéland, Austrália, Kambodža, India,...) Získa tiež plat 1.000 eur, ubytovanie v 5* hoteloch, plnú penziu, cestovné poistenie a výlety v exotických destináciách.

 

Vizitka kampane:

Agentúra: Zaraguza Digital

Creative Director: Tomáš Rosputinský,  Michal Pastier

Copywriter: Tomáš Rosputinský

Art Director: Tomáš Omasta, Marek Polakovič

Account: Saša Poliaková

Produkcia TV spotu: Leopard Production

Réžia TV spotu: Juraj Štepka

Kamera TV spotu: Juraj Chlpik

 

 

http://youtu.be/ezY9464qwpk

Zdroj: mia

menuLevel = 2, menuRoute = news/media, menuAlias = media, menuRouteLevel0 = news, homepage = false
14. júl 2025 01:54