Vydavateľstvo Economia pristupuje od februára tohto roka k úpravám svojho portfólia B2B titulovť. V rámci ohlásených zmien niektoré tituly zaniknú a iné budú svojich čitateľov oslovovať prostredníctvom ostatných titulov vydavateľstva. Cieľom zmien je obmedziť produkciu nerentabilných periodík a sústrediť sa iba na rozvoj odborných titulov s jasnou perspektívou budúceho rastu. Zaniknú tituly Trend Marketing, Sign, Hotel & Spa Management, Sport & Wellness Management, Regal a Čerpací stanice.
"Zmeny v našich odborných tituloch sú výsledkom viac ako polročných analýz, pri ktorých sme u každého titulu sledovali jeho dlhodobú rentabilitu a tiež čitateľský aj obchodný potenciál cieľovej skupiny, pre ktorú je vydaný," objasňuje Petr Lövenhöfer, riaditeľ pre business segment vo vydavateľstve Economia. "Nové usporiadanie portfólia nám umožní ponúkať informácie a servis jednotlivým perspektívnym cieľovým skupinám tak, aby sme v najvyššej možnej miere využili všetky naše printové i elektronické médiá a tiež všetky synergie, ktoré sa spoločne s ďalšími komerčnými projektmi vydavateľstva ponúkajú," dodáva Lövenhöfer.
Marketing & Média zostáva vlajkovým titulom
Zmenami prejde predovšetkým skupina časopisov zameraných na marketingovú odbornú verejnosť. Týždenník Marketing & Média zastreší všetky oblasti marketingu a komunikácie. Do tohto titulu sa tiež presunie prevažná časť obsahu určeného čitateľom časopisov Trend Marketing a Sign, ktoré naďalej nebudú vydávané ako samostatné tituly. Zatváraniu časopisov predchádzal odchod Daniela Köppla z pozície šéfredaktora Marketing & Media a šéfa marketingových titulov, ktorú zastával 13 rokov.
Vydávanie titulov Regal, Šport & Wellness Management a Čerpacia stanica bude ukončené vo februári, titul Hotel & Spa Management v marci. Informácie a obchodné aktivity pre cieľové skupiny v retailu, category managementu, cestovnom ruchu a distribúciu pohonných hmôt budú čiastočne prevedené do ostatných tlačených aj online titulov a do špecializovaných projektov vydavateľstva Economia.
Zdroj: Stratégie