StoryEditor

Jupík rebranduje

03.04.2013, 14:02
Značka Jupík rebranduje celé portfólio detských nápojov. Cieľom je priblíženie sa k detskému spotrebiteľovi. Novinkou je aj hraný TV spot.

Značka Jupík rebranduje celé portfólio detských nápojov. Cieľom je priblíženie sa k detskému spotrebiteľovi. Novinkou je aj hraný TV spot.

„Novým dizajnom chceme byť čo najbližšie k detskému spotrebiteľovi a veríme, že sa deťom nový Jupík zapáči. Veľká zmena dizajnu má tiež signalizovať zmenu zloženia, teda portfólio detských nápojov bez konzervantov, umelých farbív a podčiarknuť jeho čistotu,” hovorí Alena Procházková, senior brand manažérka značky Jupík.

Nový dizajn z dielne agentúry Pergamen predstavuje zmenu v kategórii detských nápojov v regáloch predajní, ktoré sú obsadené pestrofarebnými obalmi komixového typu.

Zmena je podporená TV kampaňou s mottom „Ukáž všetkým, čo dokážeš“. Jej cieľom je, podľa slov Aleny Procházkovej, naučiť detského diváka niečo nové a tiež poukázať na to, že každý dokáže niečo iné. Kampaň v televíziách Markíza a JOJ odštartovala koncom marca a potrvá do mája 2013. Už v minulom roku Jupík ako prvý priniesol na trh detský nápoj s pridanou prírodnou stéviou, ktorá znížila jeho kalorickú hodnotu a obsah cukru. V tomto roku nadväzuje na túto inováciu ďalšími zmenami v dizajne aj obsahu. Všetky nápoje Jupík sú teraz bez umelých farbív a bez konzervantov.

http://youtu.be/OUlkWdAedkc

Zdroj: red

menuLevel = 2, menuRoute = news/media, menuAlias = media, menuRouteLevel0 = news, homepage = false
26. december 2025 21:18