Značka Jupík rebranduje celé portfólio detských nápojov. Cieľom je priblíženie sa k detskému spotrebiteľovi. Novinkou je aj hraný TV spot.
„Novým dizajnom chceme byť čo najbližšie k detskému spotrebiteľovi a veríme, že sa deťom nový Jupík zapáči. Veľká zmena dizajnu má tiež signalizovať zmenu zloženia, teda portfólio detských nápojov bez konzervantov, umelých farbív a podčiarknuť jeho čistotu,” hovorí Alena Procházková, senior brand manažérka značky Jupík.
Nový dizajn z dielne agentúry Pergamen predstavuje zmenu v kategórii detských nápojov v regáloch predajní, ktoré sú obsadené pestrofarebnými obalmi komixového typu.
Zmena je podporená TV kampaňou s mottom „Ukáž všetkým, čo dokážeš“. Jej cieľom je, podľa slov Aleny Procházkovej, naučiť detského diváka niečo nové a tiež poukázať na to, že každý dokáže niečo iné. Kampaň v televíziách Markíza a JOJ odštartovala koncom marca a potrvá do mája 2013. Už v minulom roku Jupík ako prvý priniesol na trh detský nápoj s pridanou prírodnou stéviou, ktorá znížila jeho kalorickú hodnotu a obsah cukru. V tomto roku nadväzuje na túto inováciu ďalšími zmenami v dizajne aj obsahu. Všetky nápoje Jupík sú teraz bez umelých farbív a bez konzervantov.
http://youtu.be/OUlkWdAedkc
Zdroj: red

