Aj keď kompletné výsledky ešte nie sú vyhlásené, prvé značky už o oceneniach dávajú vedieť.
Zisk ocenenia Superbrands pre rok 2013 na Slovensku už komunikuje Azet.sk, Matyšák, Decodom, Pizza Mizza, Student Agency a tiež Eurolines.
Titul Superbrand je udeľovaný najlepším značkám na trhu. Tieto sú potom pozvané do programu Superbrands, ktorý pomáha posilniť a upevniť ich popularitu vďaka kolektívnym kampaniam, prieskumom a publikáciám. Srdcom celého programu je tradične ročenka Superbrands. Každý rok poskytuje čitateľom a záujemcom o marketing náhľad do zákulisia úspešných značiek. Predstaví ich históriu i osoby, ktoré za značkou stoja, a čitateľ sa dozvie o ich produktoch či aktivitách v oblasti CSR.
Prvé tituly Superbrands boli u nás udelené v roku 2006 a získalo ich 36 slovenských značiek z 1200 kandidátov. Hodnotenenie tento rok prebieha zo shortlistu približne 800 značiek, ktorý vytvorí agentúra GfK. Pečate Superbrand sú udeľované v 80 kategóriách na základe dosiahnutých bodov udelených členmi národného Brand councilu.
Program Superbrands vyvrcholí galavečerom, tzv. Tribute Event, počas ktorého značky oficiálne dostanú titul Superbrand v prítomnosti popredných osobností z odboru. Galavečer se bude konať na začiatku mája 2013.
Zdroj: Stratégie