Kaufland sa stal generálnym partnerom šou Recept na bohatstvo, ktorá na TV JOJ štartuje 27. augusta.
V priestoroch jednotlivých predajní bude prebiehať ochutnávka výrobkov semifinalistov, z ktorých vzíde víťazný recept predávaný v sieti Kaufland.
„Cenotvorba víťazného produktu je plne v réžii partnera,“ hovorí pre Stratégie Martin Heržo, obchodný riaditeľ TV JOJ, na margo spolupráce s reťazcom a realizácie predaja produktu novej jojkárskej šou.
Na otázku, aký model prerozdeľovania výnosov z predávaných produktov si dohodla televízia s partnerom, Martin Heržo odpovedá: „Výnosy z produktu sú predmetom samostatnej dohody medzi reťazcom a majiteľom licencie, bez nároku TV JOJ.“
Rokovania ohľadne umiestnenia víťazných produktov na trh práve prebiehajú, viac informácií Kaufland momentálne poskytovať nechce: "Bolo by to predčasné a koniec-koncov víťazov ešte nepoznáme," hovorí Martin Gärtner, vedúci úseku reklama/BL Werbung a dodáva: "Na partnerstvo v šou sa v každom prípade tešíme, považujeme ju za oživenie marketingovej komunikácie v segmente potravinového retailu."
Partnerstvo obsahuje vysielanie sponzorských odkazov, upútavok, injektáží a product placementu. V rámci product placementu sú pre potreby nakrúcania plne k dispozícii vybrané prevádzky reťazca.
V májových Stratégiách ste sa dočítali o celom priebehu súťažnej šou Recept na bohatstvo. Vždy po odvysielaní finálovej epizódy (ktorých bude viac – pre každú kategóriu jedál zvlášť) sa hneď na druhý deň objaví víťazný produkt na pultoch supermarketov (na Slovensku teda v Kauflande) v špeciálne obrandovaných chladiacich boxoch. Zákazníci budú mať možnosť jednotlivé produkty ochutnať i kúpiť, a takisto hlasovať za absolútneho víťaza šou.
Zdroj: Miroslava Klempová