Kofola vo štvrtok oficiálne predstavila nový produkt Natelo. Ide o teplý nápoj, ktorý je v špeciálnych automatoch "tepličkách" ohriaty na 37 stupňov Celzia, teda na teplotu tela.
Nápoj bude k dispozícii na vlakových a autobusových staniciach, letiskách, čerpacích staniciach, ale aj v zimných lyžiarskych strediskách. Manažment Kofoly sa chce cestou inovatívnych produktov vydať aj v budúcom roku, pretože verí, že jej to pomôže v raste. "Kladieme dôraz na lokálne suroviny, rovnako tak chceme mať naše produkty zdravšie," vysvetľuje filozofiu Kofoly jej šéf Jannis Samaras.
Marketingový riaditeľ nápojovej spoločnosti Jiří Vlasák sa vyjadril, že firma chce rásť aj cez zvýšenie podielu tržieb, a to nielen z gastronómie. Podľa Vlasáka tržby z gastronómie a ďalších kanálov tvoria na Slovensku 37% a v Česku 28% zo súčasných celkových tržieb, no v budúcom roku by Kofola chcela zvýšiť tento podiel na 45% na Slovensku a na 35% v Česku. "Naším cieľom je stať sa jednotkou na trhu v Česku aj na Slovensku," doplnil Vlasák.
Aj keď spotreba limonád v súčasnej dobe klesá, firma tento rok očakáva, že vykáže mierny rast tržieb. Podľa Samarasa bolo prvých šesť mesiacov v tomto roku dobrých, hoci ekonomiky všetkých krajín, v ktorých Kofola posobí, sa spomaľujú.
Zdroj: Stratégie

