Europa 2 prináša adventný kalendár.
Rádio Europa 2 graduje svoje tohtoročné marketingové aktivity ďalšou interaktívnou súťažou. Po jarnej kampani FACES, ktorou strategicky spojilo éter so sociálnymi sieťami a októbrovej promotion like4money, aktuálne spustilo súťaž Santabranie, v ktorej sa hrá o vecné ceny. A aj tentokrát prepája éter rádia s Facebookom.
Europa 2 pôvodný rozhlasový koncept vianočnej súťaže Santabranie posúva do digitalu. „Naši poslucháči si celý rok koledovali o poriadne darčeky. Tak sme im umožnili mať Štedrý večer každý večer cez hravnú aplikáciu na Facebooku a následnú akciu v éteri," hovorí Juraj Volentics, programový riaditeľ rádia Europa 2.
Santabranie funguje na princípe klasického adventného kalendára, v ktorom súťažiaci postupne odkrývajú vopred neznáme denné výhry. Každým klikom a odkrytím políčka s výhrou sa dostávajú do hry o 23 denných a jednu hlavnú vianočnú výhru.