StoryEditor

ORANGE TESTUJE AROMA MARKETING

26.09.2012, 13:01

Svoju redizajnovanú pobočku v nákupnom centre Aupark v Bratislave Orange obohatila o novinku na našom trhu– aromamarketing.

Spoločnosť Orange Slovensko, prechádza postupnou zmenou dizajnu svojich pobočiek. V bratislavskom nákupnom centre Aupark pritom obohatila svoj obchodný priestor o aromamarketing.

Tento nový prvok v marketingovom mixe, podporujúci moderné stratégie predaja, dokáže ovplyvňovať emócie a správanie zákazníka, pričom zvyšuje zákazníkovi zážitok z nakupovania. Pridaním arómy, teda vône v marketingovej kampani, vznikne spojenie s určitým výrobkom či službou, alebo samotnou značkou a zanechá tak trvalú spomienku. Aj vďaka aromamarketingu získavajú obchodné značky „ 3D rozmer.“  Značku už nie je len vidieť a počuť, ale aj cítiť.

Aromamarketing pre spoločnosť Orange zabezpečuje spoločnosť STORE MEDIA, známa najmä ako líder v prevádzkovaní In store rádií na slovenskom i českom trhu. Od tohto roku pridala spoločnosť k službám v oblasti audia a videa tiež Aromu - zastupuje na našom trhu svetového lídra v oblasti aromamarketingu –spoločnosť SCENT AIR. Jej služby už využívajú napríklad Unicredit bank, Bepon, Reserved či KIA.

 

Zdroj: STORE MEDIA, mia

menuLevel = 2, menuRoute = news/media, menuAlias = media, menuRouteLevel0 = news, homepage = false
08. december 2025 00:43