Svoju redizajnovanú pobočku v nákupnom centre Aupark v Bratislave Orange obohatila o novinku na našom trhu– aromamarketing.
Spoločnosť Orange Slovensko, prechádza postupnou zmenou dizajnu svojich pobočiek. V bratislavskom nákupnom centre Aupark pritom obohatila svoj obchodný priestor o aromamarketing.
Tento nový prvok v marketingovom mixe, podporujúci moderné stratégie predaja, dokáže ovplyvňovať emócie a správanie zákazníka, pričom zvyšuje zákazníkovi zážitok z nakupovania. Pridaním arómy, teda vône v marketingovej kampani, vznikne spojenie s určitým výrobkom či službou, alebo samotnou značkou a zanechá tak trvalú spomienku. Aj vďaka aromamarketingu získavajú obchodné značky „ 3D rozmer.“ Značku už nie je len vidieť a počuť, ale aj cítiť.
Aromamarketing pre spoločnosť Orange zabezpečuje spoločnosť STORE MEDIA, známa najmä ako líder v prevádzkovaní In store rádií na slovenskom i českom trhu. Od tohto roku pridala spoločnosť k službám v oblasti audia a videa tiež Aromu - zastupuje na našom trhu svetového lídra v oblasti aromamarketingu –spoločnosť SCENT AIR. Jej služby už využívajú napríklad Unicredit bank, Bepon, Reserved či KIA.
Zdroj: STORE MEDIA, mia

