Rekordný počet prihlášok predstavuje viac ako 70 spoločností z viac ako 30 krajín sveta, so zastúpením 100 značiek.
Organizátori podujatia Festival of Media Global včera zverejnili shortlisty 5. ročníka súťaže Festival of Media Global Awards 2013.
Rekordný počet prihlášok (viac ako tisíc) predstavuje viac ako 70 firiem z viac ako 30 krajín sveta, so zastúpením 100 značiek. Z agentúr vedie v počte postupujúcich projektov siete MediaCom (33 prihlášok v shortliste) s prácami z 12 krajín. Nasleduje Starcom Mediavest (32 prihlášok v shortliste) a OMD (30 prihlášok v shortliste). Pozrite si tabuľku s počtami shortlistových prác podľa agentúr (nižšie). Celkový zoznam shortlistov podľa jednotlivých kategórií nájdete na oficiálnej stránke festivalu/súťaže.
Ceny Festival of Media Global Awards sú určené pre všetky reklamné projekty, zamerané na kreativitu a inovácie, ktoré sú základom účinných mediálnych komunikácií.
Udelené budú aj tri Grand Prix ceny. Tie sú vyhradené pre najlepších z najlepších v kategóriách Kampaň roka, Agentúra roka a Sieť roka.
The Festival of Media 2013 sa uskutoční 28. - 30. apríla v Montreux (Švajčiarsko).
Poradie | Agentúra | Počet prihlášok v shortliste | % z počtu všetkých shortlistov (186) |
1 | MediaCom | 33 | 18 % |
2 | Starcom Mediavest | 32 | 17 % |
3 | OMD | 30 | 16 % |
4 | Mindshare | 11 | 6 % |
5 | UM | 10 | 5 % |
6 | PHD | 8 | 4 % |
7 | Initiative | 7 | 4 % |
8 | Carat | 6 | 3 % |
9 | MPG/Havas | 5 | 3 % |
10 | ZenithOptimedia | 5 | 3 % |
11 | IKON | 5 | 3 % |
12 | MEC | 4 | 2 % |
Zdroj: mia

