Jedným z dôsledkov krízy je, že veľa generálnych riaditeľov začína uprednostňovať obchodné oddelenia. Ale, podobne ako v živote, nie je nič čiernobiele. Obchodné oddelenie je síce dôležité pre zvyšovanie predaja, ale veľmi často neurobí nič , ak nemá podporu marketingového oddelenia. Ako sa má reklama a marketing vyrovnať s vyšším tlakom na predaj? Aké nástroje a formy podpory predaja naozaj fungujú? Príďte na konferenciu Living on the Edge a zistite, aké sú nové trendy nielen v marketingovej komunikácii ale aj v retaile.
Konferencia sa koná v utorok 19. marca 2013 v Hoteli Austria Trend hotel, Bratislava.
Možnosť registrovať sa nájdete na webe HNkonferencií.
PROGRAM KONFERENCIE
I. 9.00 - 10.20 Ako sa pozerajú na marketing značiek riaditelia obchodných reťazcov
+ panelová diskusia
II. 10.25 - 12.00 Reklama v službách predaja - nové metódy pre hardsell
10.25 - 10.40 Prípadová štúdia - auto - ako dostať ľudí do showroomu (reklama)
Juraj Mičko, Marketing Manager, Kia
10.40 - 11.00 Prípadová štúdia - potraviny - ako sa zvyšujú predaje (sales promo)
Tibor Molnár, National Field Sales Manager, Nestlé
11.00 - 11.20 Zvýšenie predaja prostredníctvom emailingu (direct marketing)
Katarína Pavlíková, Product Manager, Graficmail
11.20 - 11.40 Zmena spotrebného správania na Slovensku
Ladislav Csengeri, Consumer Panel Services Director CZ&SK, GfK Slovakia
11.40 - 12.00 panelová diskusia
12:00 – 13:00 OBED
III. 13.00-13.30 The best of marketing communication
Výber najlepších kampaní z minulého roka. Najzaujímavejšie nástroje podpory predaja, unikátne obchodné modely, najúspešnejší reklamnej kampane ....
Ondrej Kořínek, Creative Director, Lowe GGK
IV. 13.30-14.30 Multi-Channel Marketing
13.30-14.00 Nové možnosti komunikácie v mieste predaja
POPAI
14.00-14.20 Multi-channell marketing v praxi - prípadová štúdia (Banka)
Marek Mikle, riaditeľ odboru Korporátna a Marketingová komunikácia, VÚB
14.20-14.40 Spotrebiteľ naprieč komunikačnými prostriedkami - konzumácia médií v roku 2013
Jindřich Bardon, riaditeľ spoločnosti, MEDIAN SK
14.40-15.00 Ako využívať nové distribučné kanály pre marketing
V. 15.00-15.45 Trendy v marketingovej komunikácii 2013
Brand content marketing, Využívanie on-line pre zvýšenie predajov
Zahraničný hosť - Sam Moorthy, Founder & CEO, Icons & Images
Michal Král, CEO, Pricemania.sk
Peter Šebo, New Business Manager, Zoznam.sk
Martina Ličková, Chief Marketing Officer, WebSupport
15:45 - 16.30 Panelová diskusia
Zdroj: Stratégie

