StoryEditor

Konferencia Living on the Edge sa blíži

13.03.2013, 16:20
Nové trendy nielen v marketingovej komunikácii, ale aj v retaile, sa dozviete už budúci týždeň na konferencii Hospodárskych novín a Stratégií.

Jedným z dôsledkov krízy je, že veľa generálnych riaditeľov začína uprednostňovať obchodné oddelenia. Ale, podobne ako v živote, nie je nič čiernobiele. Obchodné oddelenie je síce dôležité pre zvyšovanie predaja, ale veľmi často neurobí nič , ak nemá podporu marketingového oddelenia. Ako sa má reklama a marketing vyrovnať s vyšším tlakom na predaj? Aké nástroje a formy podpory predaja naozaj fungujú? Príďte na konferenciu Living on the Edge  a zistite, aké sú nové trendy nielen v marketingovej komunikácii ale aj v retaile.

Konferencia sa koná v utorok 19. marca 2013 v Hoteli Austria Trend hotel, Bratislava.

Možnosť registrovať sa  nájdete na webe HNkonferencií.

 

PROGRAM KONFERENCIE

 

I.         9.00 - 10.20    Ako sa pozerajú na marketing značiek riaditelia obchodných reťazcov

+ panelová diskusia

II.        10.25 - 12.00 Reklama v službách predaja - nové metódy pre hardsell

10.25 - 10.40 Prípadová štúdia - auto - ako dostať ľudí do showroomu (reklama)

Juraj Mičko, Marketing Manager, Kia

 

10.40 - 11.00 Prípadová štúdia - potraviny - ako sa zvyšujú predaje (sales promo)

 Tibor Molnár, National Field Sales Manager, Nestlé

 

11.00 - 11.20 Zvýšenie predaja prostredníctvom emailingu (direct marketing)

Katarína Pavlíková, Product Manager, Graficmail

 

11.20 - 11.40 Zmena spotrebného správania na Slovensku

Ladislav Csengeri, Consumer Panel Services Director CZ&SK, GfK Slovakia

 

11.40 - 12.00 panelová diskusia

 

12:00 – 13:00 OBED

 

III.      13.00-13.30    The best of marketing communication

Výber najlepších kampaní z minulého roka. Najzaujímavejšie nástroje podpory predaja, unikátne obchodné modely, najúspešnejší reklamnej kampane ....

Ondrej Kořínek, Creative Director, Lowe GGK

 

IV.      13.30-14.30    Multi-Channel Marketing

13.30-14.00 Nové možnosti komunikácie v mieste predaja

 POPAI

 

14.00-14.20 Multi-channell marketing v praxi - prípadová štúdia (Banka)

Marek Mikle, riaditeľ odboru Korporátna a Marketingová komunikácia, VÚB

 

14.20-14.40 Spotrebiteľ naprieč komunikačnými prostriedkami - konzumácia médií v roku 2013

Jindřich Bardon, riaditeľ spoločnosti,  MEDIAN SK

 

14.40-15.00 Ako využívať nové distribučné kanály pre marketing

 

V.        15.00-15.45    Trendy v marketingovej komunikácii 2013

Brand content marketing, Využívanie on-line pre zvýšenie predajov

 

Zahraničný hosť - Sam Moorthy, Founder & CEO, Icons & Images

Michal Král, CEO, Pricemania.sk

Peter Šebo, New Business Manager, Zoznam.sk

Martina Ličková, Chief Marketing Officer, WebSupport

 

15:45 - 16.30 Panelová diskusia

Zdroj: Stratégie

menuLevel = 2, menuRoute = news/media, menuAlias = media, menuRouteLevel0 = news, homepage = false
17. november 2025 11:29