Podnikanie prostredníctvom internetových obchodov láka stále viac Slovákov. Kým vlani vzniklo mesačne asi 80 nových e-shopov, dnes je ich počet takmer dvojnásobný. Niekoľko desiatok ich však mesačne aj zanikne. Vyplýva to z výsledkov prieskumu portálu Heureka.sk.
"Slováci si najčastejšie otvárajú e-shopy s elektronikou, oblečením, parfumami a knihami," vysvetlil projektový manažér Heureka.sk Kamil Demuth. "Medzi novými obchodmi dominujú menšie e-shopy, ktorými si Slováci privyrábajú popri zamestnaní. Slabá angažovanosť majiteľov však býva často aj dôvodom ich neskoršieho zániku," dodal.
Rastúca konkurencia tlačí na kvalitu služieb, takže najdôležitejším kritériom prestáva byť cena. O návrate do obchodu rozhoduje osobná skúsenosť alebo skúsenosť iných zákazníkov. Recenzie však nie sú spätnou väzbou len pre klienta, ale aj pre e-shop.
StoryEditor
Slováci zakladajú dvakrát viac e-shopov ako vlani
Kým vlani vzniklo mesačne asi 80 nových e-shopov, dnes je ich počet takmer dvojnásobný.