StoryEditor

Návrat značky Pelé

27.09.2012, 14:14

Agentúra Legends 10 a divízia MediaCom Sport upriamia pozornosť médií na Brazíliu aj prostredníctvom najväčšej futbalovej legendy sveta

V rámci 4-ročného kontraktu s agentúrou Legends 10 zastreší divízia MediaCom Sport proces budúceho globálneho rozširovania značky jednej z najväčších športových legiend sveta, muža menom Edson Arantes do Nascimento – lepšie známeho ako Pelé. Tento kontrakt je pre mediálnu agentúru vôbec prvý svojho druhu na svete.

 

Do Pelého domoviny Brazílie, ktorá je jedným z najrýchlejšie rastúcich trhov na svete, smerujú dve celosvetovo najväčšie športové podujatia – krajina sa v roku 2014 stane dejiskom Majstrovstiev sveta vo futbale a v roku 2016 bude hostiť Letné olympijské hry. Táto spolupráca medzi agentúrou Legends 10 (ktorá exkluzívne globálne zastupuje značku Pelé) a divíziou MediaCom Sport výrazne zviditeľní Brazíliu na svetovej scéne. Vyše 60 sponzorov sa v nasledovných štyroch rokoch bude v súvislosti s týmito globálnymi športovými udalosťami usilovať o posilnenie značiek.

 

Pelé, ktorý je považovaný za najlepšieho futbalistu všetkých čias, bude ako významný hlas na svetovej reklamnej scéne komunikovať svoju vášeň pre humanitarizmus, kultúrnu diverzitu a šport. Globálnym značkám sa ponúka príležitosť vytvárať jedinečné partnerstvá s jednou s najikonickejších tvárí sveta, keďže v rámci spolupráce Legends 10  a MediaCom Sport sa bude Pelé objavovať v budúcich mediálnych výstupoch na národnej, regionálnej aj globálnej úrovni. Potenciálne sem budú patriť TV reklamy, sponzorstvo produktov a iné formy podpory značiek.

 

Predpokladaná hodnota investičných poplatkov do práv súvisiacich s Majstrovstvami sveta vo futbale a Olympijskými hrami v Brazílii je 4 miliardy USD. Úlohou divízie MediaCom Sport pre najbližšie štyri roky bude zvyšovať povedomie o blížiacom sa postavení Brazílie na globálnej scéne.

Agentúra MediaCom ročne spravuje investície v hodnote 25 miliárd USD a spolupracuje s takými globálnymi hráčmi ako  Procter & Gamble, Dell či Volkswagen Group. Pelé bude v rámci partnerstva s MediaCom Sport spolupracovať s rozmanitými klientmi na viacerých trhoch.

 

Stephen Allan, globálny CEO MediaCom povedal: „Pelé zmenil spôsob, akým sa na celom svete hrá futbal a odborníkom na marketing sa teraz ponúka úžasná príležitosť využiť spoluprácu s jedným z mála skutočných hrdinov dnešného sveta a to práve v čase, keď sa Brazília bude neustále silno prítomná v médiách. Okrem fenomenálnych úspechov vo futbale Pelé ponúka aj silný osobný príbeh – od jeho detstva prežitého v chudobe až po humanitárnu činnosť, ktorej sa venuje po odchode zo sveta profesionálneho športu.“

 

Marcus John, riaditeľ divízie MediaCom Sport, na margo tejto spolupráce - prvej svojho duhu vo svete mediálnych agentúr - povedal: „Keď sme spustili divíziu MediaCom Sport, našim cieľom bolo poskytnúť klientom pohľad na ikonické mediálne príležitosti z oblasti športu. Prostredníctvom zastupovania značky Pelé vytvoríme pre našich klientov asociácie, ktoré sú v súlade s ich komunikáciou a rozširujú ju prostredníctvom exkluzívneho prístupu k skutočnej globálnej superstar.“

Samotný Pelé dodal: „Je dôležité, aby svet vnímal Brazíliu ako významného globálneho hráča s ohľadom na fantastický rast, rozmach a obnovu, ktorú náš národ zažíva. Teším sa na reprezentovanie môjho národa na medzinárodnom poli a obzvlášť v čase, keď sa Brazília nachádza v centre svetovej pozornosti a zároveň sa blíži k svojmu najvýznamnejšiemu ekonomickému aj sociálnemu míľniku.“

Zdroj: MediaCom Bratislava

menuLevel = 2, menuRoute = news/media, menuAlias = media, menuRouteLevel0 = news, homepage = false
14. november 2025 00:35