Katarína Pavlíková
StoryEditor

Ako vytvoriť newsletter tak, aby predával? Zistíte na Living on the Edge

18.03.2013, 11:11
Čo je email marketing a prečo je to výborný sales kanál? Prezradí Katarína Pavlíková.

Konferencia Living on the Edge sa blíži. Vystúpi na nej aj Product manager Graphic Mail Katarína Pavlíková, ktorá povie účastníkom insiderské informácie zo segmentu e-mailového marketingu. Jej prednáška bude súčasťou bloku Reklama v službách predaja - nové metódy pre hardsell. Dozviete sa na nej:

- Čo je email marketing a prečo je to výborný sales kanál?

- Ako vytvoriť newsletter tak, aby predával?

- Ako získavať emailové adresy príjemcov?

- Kedy je môj e-mail doručený a ako zabezpečiť, aby nepadal do spamu?

- Čo mi email marketing prinesie? Aké výsledky môžem očakávať? (open rate, CTR, konverzia, ROI)

 

Príďte na Living on the Edge aj vy – čaká vás toho oveľa viac. Možnosť registrovať sa nájdete na webe HNkonferencií.

 

Konferencia sa koná v utorok 19. marca 2013 v Hoteli Austria Trend hotel, Bratislava

 

Program konferencie Living on the Edge

8.30 - 9.00 Registrácia

I. 9.00 - 10.20 Svet marketingu 2013
Ako sa zmenil svet marketingu v poslednej dobe a ako ovplyvňujú obchodné reťazce a maloobchod správanie spotrebiteľov? Tak práve na tieto otázky budú v priebehu prvého bloku hľadať odpovede zástupcovia zadávateľov reklamy a prevádzkovatelia POS a POP v obchodných reťazcoch.
Kateřina Galáková, POS media
Silvia Gordíková, Rémy Cointreau

Prestávka - 10.20 - 10.35

II. 10.35 - 12.00 Reklama v službách predaja - nové metódy pre hardsell
Prípadová štúdia - auto - ako dostať ľudí do showroomu (reklama) Juraj Mičko, Marketing Manager, Kia
Prípadová štúdia - potraviny - ako sa zvyšujú predaje (sales promo) Tibor Molnár, National Field Sales Manager, Nestlé
Zvýšenie predaja prostredníctvom emailingu (direct marketing) Katarína Pavlíková, product manager, GraphicMail
Zmena spotrebného správania na Slovensku Ladislav Csengeri, Consumer Panel Services Director CZ&SK, GfK Slovakia
panelová diskusia

Obed 12.00 - 13.00

III. 13.00-13.30 The best of marketing communication
Výber najlepších kampaní z minulého roka. Najzaujímavejšie nástroje podpory predaja, unikátne obchodné modely, najúspešnejší reklamnej kampane
Ondrej Kořínek, Creative Director, Lowe GGK

IV. 13.30-14.30 Multi-Channel Marketing - Nové možnosti komunikácie v mieste predaja
POPAI - Multi-channell marketing v praxi - prípadová štúdia (Banka)
Marek Mikle, riaditeľ odboru Korporátna a Marketingová komunikácia, VÚB
Spotrebiteľ naprieč komunikačnými prostriedkami - konzumácia médií v roku 2013 Jindřich Bardon, riaditeľ spoločnosti, MEDIAN SK
zahraničný hosť Sam Moorthy, Founder & CEO, Icons & Images

Prestávka - 15.00 - 15.15

V. 15.15-16.00 Trendy v marketingovej komunikácii 2013
Brand content marketing, Využívanie on-line pre zvýšenie predajov
Michal Král, CEO, Pricemania.sk
Martina Ličková, Chief Marketing Officer, WebSupport

Zdroj: red

menuLevel = 2, menuRoute = news/media, menuAlias = media, menuRouteLevel0 = news, homepage = false
25. december 2025 23:51