Pobočky by sa mali otvárať v mestách s minimálne 50 000 obyvateľmi
Americký reťazec rýchleho občerstvenia Broaster Chicken, ktorý je známy kuracími špecialitami, plánuje vstup na slovenský a český trh. Teraz hľadá v oboch krajinách výhradného zástupcu. Firma svoju prvú európsku pobočku otvorila v roku 2011 v Poľsku, teraz tam má šesť prevádzok.
Vedenie spoločnosti Broaster Chicken sa domnieva, že na slovenskom a českom trhu rýchleho občerstvenia je stále priestor pre ďalších hráčov. "Vidíme v českom trhu potenciál na otvorenie až 150 prevádzok," uviedol Attila Sadi, majiteľ spoločnosti Etna Distribution, ktorá zastupuje Broaster Chicken v krajinách strednej a východnej Európy. Koncept spoločnosti sa podľa neho hodí pre malé prevádzky i väčšie reštaurácie.
Spoločnosť bola založená v roku 1954 v meste Beloit v americkom Wisconsine. Najskôr predávala technologické vybavenie na prípravu jedál, potom začala vyrábať aj ingrediencie. Postupne vytvorila sieť fastfoodov, ktorých je dnes v USA cez desať tisíc.
Zdroj: Stratégie