Broaster Chicken
StoryEditor

Reťazec Broaster Chicken chce na slovenský trh

27.02.2013, 12:35
Americký reťazec rýchleho občerstvenia Broaster Chicken, ktorý je známy kuracími špecialitami, plánuje vstup na slovenský a český trh. Teraz hľadá v oboch krajinách výhradného zástupcu.

Pobočky by sa mali otvárať v mestách s minimálne 50 000 obyvateľmi

Americký reťazec rýchleho občerstvenia Broaster Chicken, ktorý je známy kuracími špecialitami, plánuje vstup na slovenský a český trh. Teraz hľadá v oboch krajinách výhradného zástupcu. Firma svoju prvú európsku pobočku otvorila v roku 2011 v Poľsku, teraz tam má šesť prevádzok.

 

Vedenie spoločnosti Broaster Chicken sa domnieva, že na slovenskom a českom trhu rýchleho občerstvenia je stále priestor pre ďalších hráčov. "Vidíme v českom trhu potenciál na otvorenie až 150 prevádzok," uviedol Attila Sadi, majiteľ spoločnosti Etna Distribution, ktorá zastupuje Broaster Chicken v krajinách strednej a východnej Európy. Koncept spoločnosti sa podľa neho hodí pre malé prevádzky i väčšie reštaurácie. 

 

Spoločnosť bola založená v roku 1954 v meste Beloit v americkom Wisconsine. Najskôr predávala technologické vybavenie na prípravu jedál, potom začala vyrábať aj ingrediencie. Postupne vytvorila sieť fastfoodov, ktorých je dnes v USA cez desať tisíc.

Zdroj: Stratégie

menuLevel = 2, menuRoute = news/media, menuAlias = media, menuRouteLevel0 = news, homepage = false
20. júl 2025 00:39