Medzinárodný festival reklamnej kreativity Cannes Lions 2013 už pozná prvého oceneného.
Ocenenie pôvodne známe ako "Advertiser of the Year Award" sa udeľuje značkám, ktoré sa vyznamenali inovatívnym marketingom svojich produktov naprieč viacerými platformami a ktoré podporujú kreativitu agentúr pri promovaní značky. Že toto ocenenie získa práve Coca-Cola, nie je vôbec prekvapujúce. Značka si svoju identitu začala budovať najmä vďaka známej fľaši z roku 1916 a s tým súvisiacim zameraním na dizajn.
V 90. rokoch minulého storočia boli marketingové aktivity Coca-Coly postavené najmä s podporou Olympijských hier a FIFA World Cup. V roku 2007 sa značka vrátila k rozprávaniu príbehov s kampaňou "The Coke Side of Life" a napr. aj známym videom "Happiness Factory". V roku 2008 vyhrala Coca-Cola Grand prix za dizajn v Cannes Lions. V roku 2011 slávila značka v Cannes úspech so svojím viralom Friendship Machine.
http://youtu.be/R1NnyE6DDnQ
http://youtu.be/lqT_dPApj9U
Zdroj: ili