StoryEditor

Vychádza časopis Signs & Promotion

08.04.2013, 14:16

Nový titul je zameraný na vizuálnu komunikáciu, výrobu reklamy a sales promotion.

Na český a slovenský trh vstupuje nový časopis Signs & Promotion. Titul personálne i obsahovo nadväzuje na český časopis Sign, ktorého vydávanie bolo v januári tohto roka ukončené.

Vydavateľom časopisu je Event & Promotion, ktorý má vo svojom portfóliu už 8 rokov odborný magazín Event & Promotion či rovnomenný webový portál a katalóg eventových dodávateľov.

 

„Signs & Promotion je logickým krokom v našom rozvoji, pretože sa oblasti sales promotion a vizuálnej komunikácie dotýka z výrobnej stránky. Do budúcnosti tak budeme môcť využiť synergie oboch titulov,“ hovorí Tomáš Brázda, konateľ Event & Promotion.

 

„Negatívne ohlasy brandže na zrušenie časopisu Sign ukázali, že takto významný odbor svoj časopis potrebuje. Navyše ide o príležitosť časopis omladiť a osloviť tak väčšie množstvo čitateľov aj zadávateľov inzercie,“ vysvetľuje Václav Loubek, šéfredaktor a publisher Signs & Promotion, bývalý šéfredaktor Sign-u.

 

Signs & Promotion zachová periodicitu svojho predchodcu, bude teda vychádzať ako dvojmesačník. Prinesie nový obsah, aktuálne trendy vo vizuálnej komunikácii. Primárnou čitateľskou skupinou nového časopisu sú výrobcovia svetelnej reklamy, poskytovatelia tlačových služieb, reklamné agentúry a koncoví zadávatelia.

 

Časopis bude vychádzať v náklade 5 000 výtlačkov, prvé číslo je naplánované na 3.mája. Bude pokrstený na veľtrhu Reklama, Polygraf.

Okrem tlačenej verzie bude Signs & Promotion vychádzať aj digitálne prostredníctvom platformy Publero.com, aktuality bude predplatiteľom prinášať pravidelný e-mailový newsletter.

Zdroj: mia

menuLevel = 2, menuRoute = news/media, menuAlias = media, menuRouteLevel0 = news, homepage = false
08. júl 2025 03:12