"Ocenenie České pivo roka pre Velkopopovický Kozel 11 % je pre pivárov jedno z najprestížnejších a sme naň patrične hrdí. Preto sme sa rozhodli pripraviť veľké oslavy zisku tohto titulu aj s našimi spotrebiteľmi po celom Slovensku a pripravili sme oslavu, ktorá bude jedným veľkým štrngacím maratónom," uviedol Ján Vrbičan, brand manager značky Velkopopovický Kozel na Slovensku. Symbolom Velkopopovického Kozla je cap Olda, ktorý ľudí spája a prináša im zábavu. Práve touto ideou sa inšpirovala spoločnosť Pivovary Topvar, a.s. pri nápade vytvoriť originálne zariadenie s názvom Kozlov Štrngátor, ktorý, podľa informácií spoločnosti, ako prvý na svete prináša zážitok zo štrngnutia a pripitia si s priateľmi, nech sú akokoľvek ďaleko. Oslava titulu sa odohrá priamo vo vybraných prevádzkach - Kozlových dvorných pivárňach. Práve v nich zažije premiéru aj toto zariadenie. "Po online aplikáciách Dlhý stôl, Plánovač Kozlovej grilovačky, Vianočné pozdravy z Popovíc, či Kozlová akadémia, je Kozlov Štrngátor ďalšou úspešnou aplikáciou našej spoločnosti. Tento projekt je dôkazom toho, že pivo je moderný nápoj a pivovarníci kráčajú s dobou a digitalizujú sa," dodala Miriam Šramová, manažérka korporátnych vzťahov spoločnosti Pivovary Topvar.
Kozel Štrngátor si mohli vyskúšať fanúšikovia tohto piva už od 4. februára v online prostredí. Za tri týždne si pripísal na svoje konto viac ako dva milióny štrngnutí. V rámci kampane Velkopopovický Kozel 11%, České pivo roka uvedú Pivovary Topvar, a.s., aj televízny a rozhlasový spot, postery a POS materiály, kampaň v online prostredí a štrngací maratón priamo vo vybraných prevádzkach, kde sa podáva Velkopopovický Kozel. Kampaň pripravila a produkčne zabezpečila agentúra MADE BY VACULIK.
Vizitka kampane: České pivo roka 2012
Creative Director: Dejan Galovič
Copywriter: Peter Blaho
Art Director: Bohumil Dohnal
Graphic Designer: Ladislav Gocoň
Account Manager: Radoslava Stratená, Miloslav Kýška
Director: GunPowder (Jonáš Karásek, Marika Majorová)
Kamera: Tomáš Juríček
https://www.youtube.com/watch?v=bnyvTZRZ5vo&feature=share&list=UUzO6Dxn0bgqiSIC2N7jAAEg
Zdroj: Stratégie