StoryEditor

Komerčnú rádio-dvojku prehovorili klienti

16.10.2012, 19:21

Fun rádio znova spustilo minuloročnú akciu „20 za 5.“

Kampaň Fun rádia, ktorá fungovala už v októbri  2011, ponúka opäť možnosť zakúpiť si dvadsať sekundový rádiospot za cenu päť sekundového.

„B2B kampaň by sme tak,ako každý záver roka, realizovali tak či tak. V posledných cca dvoch mesiacoch sme od našich obchodných partnerov denno-denne dostávali otázku, či budeme mať 20za5 aj tento rok. Nechali sme sa tak v podstate „prehovoriť“ našimi klientmi a rozhodli sa zopakovať vlaňajšiu akciu 20za5,“ hovorí Miriam Kittler, obchodná šéfka Fun rádia.

Ponuka stanice vychádza z faktu, že zapamätateľnosť 20“ spotu je takmer identická ako zapamätateľnosť 40“ spotu. „V dnešnej dobe, keď klient potrebuje povedať základné posolstvo a kontakt na jeho web stránku, je z môjho pohľadu luxus ísť do väčších sekundáží. Pri 20“ spote môže mať klient väčšiu frekvenciu, nižšiu cenu a určite takúto kampaň považujem za efektívnejšiu,“ hovorí Kittler.

Akcia prebieha od 15.10.2012 do 31.1.2013, s tým, že realizáciu objednávky si klient môže vyžiadať kedykoľvek do 31.3.2013.

B2B kampaň 20 za 5 nasadila stanica ako self-promo do vysielania a na svoj web, na vybrané internetové stránky, do spravodajskej televízie Ta3 a do printov. Fun rádio kampaň vytvorilo v spolupráci s agentúrou Zaraguza Digital.

Zdroj: mia

menuLevel = 2, menuRoute = news/media, menuAlias = media, menuRouteLevel0 = news, homepage = false
17. november 2025 05:30