StoryEditor

Mediaresearch je súčasťou Českého národného panelu

16.01.2013, 14:13
Zároveň prispela k začatiu podobného projektu na Slovensku.

Vďaka tomuto kroku je Český národný panel so súčasným počtom 60 000 respondentov jedným z najväčších českých online panelov a môže ponúknuť dostatočný počet respondentov pre pokrytie naprostej väčšiny dopytov. Slovenský národný panel pozostáva z 25 000 respondentov a stále sa rozrastá. Zlúčenie online panelov Mediaresearch s českým a slovenským panelom prebehlo v decembri minulého roka.

 

Dôležitým kritériom je okrem veľkosti oboch panelov kvalita, s akou sú budované a udržiavané. Tej sa im dostáva vďaka know-how a zázemiu agentúr Mediaresearch, NMS Market Research a STEM / MARK, ktoré na projektoch spolupracujú. Veľký dôraz je kladený na prepracovaný systém overovania nových respondentov (offline verifikácia respondentov) a kontrolu identity. Nedôveryhodní a nečestní respondenti sú niekoľkými na sebe nezávislými monitorovacími mechanizmami identifikovaní a následne z výskumov vylúčení.

 

"Okrem základných sociodemografických dát máme o väčšine svojich respondentov aj ďalšie informácie, v takzvaných subpanelech, napríklad pre zdravotníctvo, automotive, mobilné telefonovanie, osobné financie, cestovný ruch, nákupné zvyklosti, média, vybavenie domácnosti, užívanie internetu a podobne. Táto znalosť nám umožňuje presné zacielenie výskumov a rýchly zber dát vyvážaných podľa kvót a tým aj zníženie ceny výskumu, "uvádza Tomáš Hynčice, obchodný riaditeľ Mediaresearch.

 

Cieľom spoločného projektu Mediaresearch, NMS Market Research a STEM / MARK je stať sa hlavným dodávateľom českých a slovenských dát do zahraničia a byť zároveň aj významným dodávateľom online zberu dát v Českej republike a na Slovensku. Panely môžu využiť ako výskumné agentúry z ČR a zahraničia, tak koncoví zákazníci a médiá.

 

www.ceskynarodnipanel.cz

www.narodnypanel.sk

Zdroj: red

menuLevel = 2, menuRoute = news/media, menuAlias = media, menuRouteLevel0 = news, homepage = false
23. máj 2025 13:54