V modrej okrúhlej krabičke sa Nivea predáva už 89 rokov.
StoryEditor

Nivea prechádza na retro dizajn

17.01.2013, 09:44
Beiersdorf plánuje výrazne zmeniť obaly svojich produktov Nivea.

Spoločnosť Beiersdorf plánuje výrazne zmeniť obaly svojich produktov Nivea. Bude im dominovať klasický modrý krúžok s bielym písmom. Na každom obale tak bude „stopa“ klasického krému v plechovom obale, ktorý Nivea predáva už od roku 1925.

 

Nemecký koncern si v podobných súvislostiach potrpí na superlatívy, a tak sa nemožno čudovať, že aj tu hovorí o najväčšom redizajne v histórii značky, ktorá je na trhu už 102 rokov. Obaly od agentúry Fuseproject nahradia tie staré do konca budúceho roka. Informácie priniesol marketingový server Horizont.net.

Zmena súvisí s celkovým smerovaním značky späť k rodinným hodnotám. Beiersdorf príde s reklamnou ofenzívou ešte v tomto roku.

 

Zdroj: red

menuLevel = 2, menuRoute = news/media, menuAlias = media, menuRouteLevel0 = news, homepage = false
12. máj 2025 06:53