Určený je predovšetkým mužom a tradičným pivárom. Dostupný je od polovice februára.
Značka Corgoň, prináša produktovú novinku Corgoň Radler Citrus. Unikátnosť spočíva v štvor-kombinácii citrusov - citrón, grapefruit, pomaranč a limetka. Konzumentov má zaujať horkejším pivným profilom a dynamickým, aktívnym charakterom.
Svojím profilom však oslovuje aj ženy, nepivárov či mladých ľudí. „Corgoň Radler Citrus je určený pre bežného, „skutočného“ muža, pivára, ktorý po aktívne strávenom čase hľadá osvieženie, ktoré si môže vychutnať so svojimi priateľmi. Kvalita piva Corgoň ocenená dvomi Zlatými pivnými korunkami v minulom roku, výnimočný mix citrusového ovocia a vyvážený pomer kvality a ceny určite osloví širokú cieľovú skupinu,“ dopĺňa Loic Morvan, riaditeľ marketingu spoločnosti HEINEKEN Slovensko.
Mužský charakter nápoja vyjadruje aj samotný dizajn obalov, ktoré majú rovnako ako značka Corgoň dynamický, trendový vzhľad, podčiarknutý atraktívnou grafikou s použitím metalických farieb. Corgoň Radler Citrus prichádza do maloobchodných sietí od polovice februára 2013 v 0,5 l plechovke, vo vratnej sklenenej 0,5l fľaši a v praktickom šesťbalení plechoviek.