Asociácia public relations v spolupráci so Stratégiami vyhlasuje 4. ročník súťaže Prokop 2013 – najlepše PR projekty na Slovensku.
Cieľom súťaže je prostredníctvom odbornej poroty ohodnotiť najlepšie pôvodné PR projekty, realizované na Slovensku v priebehu uplynulých 12 mesiacov. Kritériami súťaže sú inovatívnosť, kreativita a flexibilita PR projektu s prihliadnutím na preukázané výsledky.
Počet prác, prihlásených do jednotlivých kategórií od jedného prihlasovateľa nie je obmedzený. Projekty prihlásené v Hlavnej kategórii môžu byť prihlásené aj do Špeciálnej kategórie. Každý projekt však musí byť samostatne prihlásený do jednotlivých kategórií. Prihlášky sa realizujú online na stránke www.asociaciapr.sk alebo www.aprsr.eu.
Počas slávnostného odovzdávania cien bude prvýkrát vyhlásená PR osobnosť roka z radov klientov, a tiež PR agentúra roka. Večernému ceremoniálu bude predchádzať sektorová odborná konferencia s renomovanými medzinárodnými hosťami.
Súťažné kategórie:
Hlavné kategórie:
Corporate Communications
Business to Business PR
Business to Consumer PR
Community Relations
Internal Communication
Špeciálne kategórie:
Best media placement
Digitálne PR
Regional Community Relations
Event PR
Vládne a politické PR
PROKOP 2013 – dôležité dátumy:
20. 03. 2013 – Deadline na predloženie projektov
21. - 11. 04. 2013 – Hodnotenie projektov porotou
25. 04. 2013 – Slávnostné odovzdanie cien za prítomnosti klientov a novináror
Zdroj: Stratégie