Prokop 2012
StoryEditor

4. ročník súťaže PROKOP

07.02.2013, 00:19
Asociácia public relations (APRSR) v spolupráci so Stratégiami vyhlasuje 4. ročník súťaže Prokop 2013 – najlepše PR projekty na Slovensku.

Asociácia public relations v spolupráci so Stratégiami vyhlasuje 4. ročník súťaže Prokop 2013 – najlepše PR projekty na Slovensku.

Cieľom súťaže je prostredníctvom odbornej poroty ohodnotiť najlepšie pôvodné PR projekty, realizované na Slovensku v priebehu uplynulých 12 mesiacov. Kritériami súťaže sú inovatívnosť, kreativita a flexibilita PR projektu s prihliadnutím na preukázané výsledky.

 

Počet prác, prihlásených do jednotlivých kategórií od jedného prihlasovateľa nie je obmedzený. Projekty prihlásené v Hlavnej kategórii môžu byť prihlásené aj do Špeciálnej kategórie. Každý projekt však musí byť samostatne prihlásený do jednotlivých kategórií. Prihlášky sa realizujú online na stránke www.asociaciapr.sk alebo www.aprsr.eu.

 

Počas slávnostného odovzdávania cien bude prvýkrát vyhlásená PR osobnosť roka z radov klientov, a tiež PR agentúra roka. Večernému ceremoniálu bude predchádzať sektorová odborná konferencia s renomovanými medzinárodnými hosťami.

 

 

Súťažné kategórie:

Hlavné kategórie:

Corporate Communications

Business to Business PR

Business to Consumer PR

Community Relations

Internal Communication

 

Špeciálne kategórie:

Best media placement

Digitálne PR

Regional Community Relations

Event PR

Vládne a politické PR

 

PROKOP 2013 – dôležité dátumy:

20. 03. 2013 – Deadline na predloženie projektov

21. - 11. 04. 2013 – Hodnotenie projektov porotou

25. 04. 2013 – Slávnostné odovzdanie cien za prítomnosti klientov a novináror

Zdroj: Stratégie

menuLevel = 2, menuRoute = news/media, menuAlias = media, menuRouteLevel0 = news, homepage = false
15. máj 2025 17:24