Tendra na imidžovú kampaň pre portál sa zúčastnilo 5 agentúr.
Koncom septembra spoločnosť Petit Press, a.s. vyhlásila tender na imidžovú kampaň pre svoj portál SME.sk, ktorého sa zúčastnilo 5 agentúr.
„Agentúry sme si vybrali na základe skúseností a referencií jednotlivých členov nášho tímu", vyjadrila sa marketingová a projektová manažérka Petit Press, a.s. Jana Donovalová.
Mesačné úsilie dokázal najlepšie zužitkovať a jasným víťazom tendra sa stal tím online agentúry Core4, ktorý sa odteraz bude starať o komunikáciu portálu SME.sk v printových, televíznych, ako aj v online kanáloch.
„Do tendra sme šli s dvoma zásadami. Má to byť jednoduché a má to jasne komunikovať, že ide o webovú podobu SME. Dávali sme veľký pozor, aby v kampani materský brand neprehlušil online brand,“ vyjadril sa Andrej Csino, kreatívny riaditeľ víťaznej agentúry Core4.
Zdroj: mia

